Nytt bryggeri?

Og, ingen har drukke ølet på pub i Trondheim, ser det ut som…

Regner med et Elgeseter er homebrew ja
Skal sjekke opp den der

Elgester is now only available at Un…

1 Like

Er det ikkje på tide å sjekke ut dette her? I gang sidan august 2019. Ikkje heilt mitt nærområde…

Det var no som svarte…

Sånn er det når Hurumlandet ikkje har eit aktiv RateBeer-miljø :skull:

Har lagt til nytt bryggeri på Averøy, more to come…

Utrolig at det ikke er noen aktive på Hurum
Enhver annen krik og krok av landet er jo dekket…

Men Hurum er alive and kicking
Mulig jeg kjører innom de i morgen

Ekeby Gård i Rygge er også alive and…not kickin at the moment
Åpner igjen 5 Juni. Så da blir det Rygge tur

Var no greier ute i Stavern også i følge vår kjære sporhund…

Hmmm!? Både Ålesund og Trondheim er uten dekning, og begge er på topp ti over mest folkerike byer i Norge (det samme gjelder Tønsberg, men ser ikke ut til å skje altfor mye der)… Hele veien fra Oslo til grensen til Agder er jo nesten uten dekning også, men her kommer jo folk forbi i det minste. Kan prøv å sjekke ut Stavern når grensene åpnes igjen. Du mener kanskje Agnes!? Forøvrig har jo Larvik har fått både Gulating pub og Brygghuset…

1 Like

John-Arne Ustad driver Agnes brygghus og leverer blant annet øl til Brygghuset, Gulating og Smak av Stavern. Han er også med på eiersiden i Brygghuset. For han er det høyaktuelt å gjøre som Stopp En Halv i Kragerø.

…så brygget er kommersielt tilgjengelig og ligger selvfølgelig inne på den unevnelige [spoiler]Untappd[/spoiler] - så det er bare å legge inn @cunningham

Eg har lagt ut, lite med info å finne på nett…

@cunningham kan då endre oppstarts året til Agnes til 2017 (juli)

Crave har vore på polet ei lita stund, men det er jo umulig å få tak i når ingen andre enn lokale pol tar det inn.

Hurum las eg om på Geekhouse bloggen for litt sidan. Junior må begynne å lese litt der :stuck_out_tongue:

2 Likes

…tipset om det allerede i mai i fjor (artikkelen er visst fra 2017, men ser at det kom øl på tap på Brygghuset i Larvik i november i fjor - har ikke vært ute i Stavern på mange år, så mulig det har vært der siden 2017, ja)

…og @bryne lovet å sjekke det ut:
[spoiler]…og tilbringe natten med @cunningham i Larvik!? :face_with_raised_eyebrow: - se posten under… [/spoiler]

Oppdatering:

Faen så sløv han derre @bryne duden ass

Men nå blir det Stavern og Norgesferie vel :slight_smile:

1 Like

Skal kjøre tur retur Lofoten i sommer, igjen! Svipp innom Sverige og Finland kan eg ikkje planlegge i desse koronatider. Finnmark utgår nok og så lenge eg må kjøre heile strekket i Norge :tired_face::imp:

Desse Jikiun ølla som blir brygga i Arendal og knapt nokon gong har blitt servert i Hellas, er det ikkje snart å rekne for nytt norsk bryggeri? Polet kaller desse konsekvent “Grapes & Gratification IK” og på vår felles plattform Untappd er dei registrert som “Jikiun Norge (Solo)”
Kva meiner @yngwie eller andre med kunnskap om dette?

3 Likes

Polet lanserar dei no konsekvent som Jikiun øl eitelleranna…

Hmmmmmm…

Det som før var Skumbag

Ser ut som etter Skumbag??

Trur du må lese igjen