Øl-trading

Har sondert terrenget litt angående trading, men har ikke funnet noe særlig informasjon. Forstår det er sterkt regulert i Norge, men noen som driver med trading og eventuelt kan anbefale en side å sjekke ut?

Hadde en tur til California på juleshopping og fikk plass til bl.a 6Pliny, 5PseudoSue, 4xBCBS(2xorig. +1northwoods og 1barleywine) som muligens andre ville ha prøvd her på bjerget…

Ganske dødt på forumet her i det siste. Vi er noen her inne som sender øl frem og tilbake i Norge, men det er stort sett Norske øl som krysser langfjella. Hvor er du lokalisert?
Kunne gjerne tenkt meg en PseudoSue selv, har litt av hvert i kjelleren, fikk tak i fersk Alchemist Focal Banger i dag, og kunne vært interessert i en trade.
Ellers så er det planlagt et Norsk Ratebeertreff i Grimstad på Nøgne Ø i starten av mars

Der er det ikke trading, heller heftig ticking, hvor folk stiller med 3-4 forskjellige øl på Grand Tasting…

Har ikke vært særlig aktiv her jeg heller, ser at det er nytt forum siden sist jeg var her. Har stort sett brukt untappd i senere tid, men er ganske begrenset brul der synes jeg.

Holder til i nærheten av Haugesund, men er av og til i Stvg også. Skal til Stvg førstkommende lørdag.

Bra tiltak med øltreff på sørlandet, absolutt av interesse!

Sjekk gjerne tråden med overnatting ifb øltreff. Dersom det er av interesse har jeg et hus på hånden frem til 20 desember som blir utrolig mye rimeligere og sosialt enn hotell, men redd for å måtte la det gå da det ikke er mange nok intereserte (eller som vet om det). Vi er 4, men skulle helst vært 8.

Men da får jo vi fire ekstra god plass? Det er vel bare bra? Og, ikkje dyrere enn hotell…

1 Like

Er faktisk rimelig sikker på at vi både fyller opp og kommer til å få flere forespørsler om plass når det er fullt, når folk begynner å få med seg at dette skjer. Men jeg ønsker ikke å ta risken alene. Dersom alle 4 er vilig til å betale maks 1.300,- for to netter så er det ikke noe problem, men jeg fikk ingen respons på det i den andre tråden.

Det er jeg villig til, Erik.

1 Like

Eg er og med på 1300. Satser på at vi får med eit par til

1 Like