Op zoek naar onbekende, maar lekkere bieren en leuke bierglazen!

Hoi allemaal!

Ik ben nu sinds een jaar of 2 begonnen met het drinken van speciaalbier en sindsdien raak ik eigenlijk bijna geen “normaal” biertje meer aan.

Kortom ik ben er echt weg van. Ik zit nu op zo’n punt dat ik alle standaard speciaalbieren wel ken en ik op zoek ben naar onbekende maar lekkere bieren. Want laten we eerlijk zijn, er zijn er voor mijn gevoel echt duizenden verschillende merken en bieren. Ik zie soms door de bomen het bos niet meer.

Ik ben zelf echt een liefhebber van blond, wit en weißen. Ik vroeg me af of jullie leuke aanraders op dit gebied hebben. Daarnaast ben ik ook bezig met een collectie bierglazen aan te leggen, dus als jullie ook nog aanraders op dit gebied hebben zijn ze ook zeer welkom!

Alvast bedankt voor de reacties :slight_smile:

Geweldig om hier ‘like-minded’ mensen te treffen. Ik ben zelf meer van van de dubbels en de meer donkere bieren, de Gouden Carolus Classic is 1 van m’n favorieten. Ik heb inmiddels ook al een redelijk flinke bierglazen-collectie, maar dat zijn vaak de gebruikelijke merken die je in de supermarkt bij een aanbieding krijgt.

Wat leuk en bijzonder dat jullie elkaar hier treffen, en dat dat allemaal vandaag heeft mogen plaatsvinden!
Maar gezellig man. Ik zou zeggen probeer er nog een paar en voer ze in op je profiel voor betere adviezen in de toekomst! :wink:

1 Like

1 Like

Geniaal bier

Volg je nieuwsgierigheid, proef en probeer. En de Hades die bierwereld heet zal zich verder voor jullie openen.

OK hebben we een nieuwe spambot of is er vandaag iets bijzonders gebeurd hier?

2 Likes

RB old users “Our database is way out of date, the forums are dying, we need more active members and coverage.”
New members are joining the community and try to be active by posting on the forums, they get trolled.
New members
insert Pikachu meme

Wat hun usernames betreft, ik denk RB geeft je automatisch zo een username als Hophead69, BreweryRates30 enzo, zie European local swap draadje.

1 Like

Huh? Kun je niet zelf meer je naam kiezen???

4 Likes

Ernstig…

Blijkbaar als je via Facebook gaat inloggen, krijg je een andere gebruikersnaam.

Nieuwe users van harte welkom hoor, maar nieuwe users met 0 signs of use en een gegenereerde username, allebei lid geworden op dezelfde dag, allebei in gesprek met elkaar in een nieuw topic. Ik sta gewoon versteld, ik geloof wel in positief toeval, maar niet meer op ratebeer. :yum: Maar komop, dit was toch een toneelstukje of nie??

Hoezo? Kan best toch. Gouden Carolus is geen inbev merk.

Facebook registratie en niet de naam aangepast?
Zou kunnen hoor. Niet meteen zo achterdochtig :slight_smile:

Ik vind het best

1 Like

Nog meer nieuwe vrienden

1 Like

Hee die wilde ook mijn vriend worden!

Deze meme is perfect, maar ik verwacht wel dat Benzai me binnenkort vraagt: Wat is een maymay?

1 Like