Please! Legg til bilde når du legg til nye øl

Kan eg be alle som sitter heime og legger til nye norske øl på RB om å legge til bilde? Nå er det slik at bare den som legger ut eit nytt øl kan legge til bilde. Admin kan legge til i ettertid, men det blir for mykje styr. Er kjipt å ha øl utan bilete av flaske/boks/etikett! Om dette blir ein permanent endring på RB, lyser eg Joet i bann :imp: :face_with_symbols_over_mouth::skull:

Enda en glimrende ny forbedring i RB.

Det får vere grenser for kor bra vi skal gjere denne møkkaside, når alt vert rasert likevel

Kor vert det av Stavanger Mikrobryggeri og Fjøset Bryggeri forresten? Kjetil?

Fjøset Bryggeri? Djises… er vel ikkje anna enn heimebryggar?Stavanger Mikrobryggeri er det stille om for tida, det jobbes nok i kulissane. Var snakk om brewpub i Fargegata.

Hmm, i ein artikkel på FB nettopp framstod det som bryggeri i drift. I alle fall ikkje noke om at dei var under oppstart

Facebook? Eg har ikkje slikt…

Ingen seriøse med en skjerm å finne info på bruker Facebook.

Frå Brewolution

Fjøset ser ut til å vere eit selskapslokale der det blir servert eigne øl. Ikkje bare å droppe innom, ei heller få med seg flasker. Gunnar? Dette må vi sjekke opp!!!

…og for de som er ivrige - så fungerer fortsatt gamle upload-linken - som beskrevet under - testet nettopp på Kolsåstoppen Juleøl - lastet opp bilde (byttet da ut nummeret i linken under med BeerIDen til Kolsåstoppen juleøl - dvs. 472321 og lastet opp.) Bildet dukket opp etter kun kort tid (i annen nettleser - ikke refresh). Tungvint, ja, men fullt mulig…

1 Like

@visionthing for admin

Er nok bare spørsmål om dager før de stenger den muligheten også.
De bygger ned Ratebeer sakte men sikkert ser det ut for.

Når jeg legger inn nye øl (og det er slett ikke bare norske) konsentrerer jeg meg om få all info korrekt (det er ikke alltid like lett), og nedprioriterer å leke fagfotograf. Etiketter og pumpclips endres dessuten ofte med tiden. Så lenge joet går inn for å gjøre det så vanskelig som mulig å legge inn bilder, gidder jeg ikke anstrenge meg.

2 Likes

Det fungerer faktisk å klikke på de små prikkene over manglende bilde og laste opp bilde derfra. E-post klienten startes og en må legge bildet som vedlegg - så jeg er redd det sitter en stakkar der ute som har i oppgave å sjekke bildene før de lastes opp.
Hadde en bunch som dukket opp etter noen dager.

Neste forbedring blir å sende inn liste over øl du har hatt en kveld så rater de dem for deg også.

2 Likes

Og siste trinn er å måtte kalle inn ein admin som skribent kvar gang du skal smake / rate ein øl. Game over…

1 Like

Minner om denne, kjære ølratere. Legg til bilde når du legg til nye øl. Fort gjort!
Og, eg har i dag fikla på nett med mobilen min og lagt til logo for 10 norske bryggeri. Då ser det litt meir proff. Tar ein dag og to før bilde dukker opp, men det kjem! Eg har tidlegare lagt til logo på alle bryggeri som eg følger, det var starten. Greitt tidsfordriv, kan ikkje bare drikke øl…

2 Likes