Podcaster om øl

Innimellom podcaster om baseball, hockey og fotball får jeg med meg noen om øl.
Vestkast er vel den eneste norske jeg vet om. Har bare hørt 4-5 episoder tror jeg. Finnes 36 og vil anta de fleste her er interessante.
Beervana har jeg hørt noen episoder av også. Amerikansk. Et par godt oppegående karer som prater om øl, som regel et spesielt tema. Finnes 52 episoder.
Good Beer Hunting har jeg tenkt å prøve meg på snart. Finnes 100 episoder. Amerikansk.
October’s podcast har jeg også hørt et par episoder. Her er det som regel prat med en gjest, tror jeg. Amerikansk.

Søkte litt på podcastappen min i dag og fant noen med 'øl’
Kan rapportere at svenske ‘Ta en öl podden’ handler svært lite om øl. De snakker ca. ett minutt om hver av de to ølene de drakk. Eller bare tøys og skämt.

Noen som har andre tips?

1 Like

Hørte en del på en grei hjemmebryggings-pc for noen år siden, men har generelt sett ikke tålmodighet til slikt. Har dog lyttet til et par Vestcasts tidligere.

Snakk om sola, så kommer djevelen! Un****d podcast ute denne uke, skal komme ukentlig. Jeg hørte gjennom episode 1, slik at dere slipper.
Amerikansk. Ganske enkelt opplegg. Snakk om en øl. Snakk om et par ølrelaterte saker (salting av veier med øl, 3,5% løsninger i Stockholm ++) og en gjennomgang av nye spennende ‘badges’

Har hørt på Good Beer Hunting, prøver å få med meg de episodene som handler om øl fra Europa, synes de har hatt gode intervjuer med interessante personer i bryggeribransjen

1 Like