Poll: Wanneer wordt Maakun de #3 rater van Nederland?

Met alle gestopte tickers en de dikke top-50 notering bij Raters of the Year van Maakun leek me dit wel een legitieme vraag. Lekker bezig Maarten!

• Ergens in juni
  • Tijdens Borefts
  • Niet, Benzai wordt weer Nederlander en zet de huidige top 3 op z’n kop
  • Wie is toch die Mike_77?

0 voters

Ik sta trouwens op 8306. Maar ticks tellen (nog) niet mee :wink:

Ik sta zelf op plaats 16. Toch eens tijd zien te vinden om die backlog in te vullen.

Hoe duur zou het zijn om iemand in te huren?

Hahaha, ik zal zelf niet stemmen, maar ik heb wel een mening natuurlijk:

1. benzai moet terugkeren uit Nieuw Zeeland, al was het maar om de Nederlandse eer te verdedigen tegen iemand die niet eens Nederlands spreekt
  2. Mike77 is een aardige vent
  3. @caesar moet gewoon weer gaan raten
  4. na de verhuizing van kermis zal het wel wat langzamer gaan met ticken, maar ik ga m’n best doen! Wordt wel lastig nu het tick-centrum van Nederland zich heeft verplaatst naar Zaandam
1 Like

Ik hoop nog steeds op de rentree van @benzai. Vind het nog steeds een gemis dat ie niet meer invoert. 100% serieus. Als is het maar om de lokale brouwers scherp te houden.

1 Like

Is Chris hoogstpersoonlijk het tick-centrum van Nederland?

Samen met jou :wink:

Huur een Chinees kindje van 11 voor 20 cent per dag. Binnen 3 weken klaar.

Haha, not even close. Al heb ik met Chris wel een excuus om eens wat vaker een kleine tasting te doen.

1 Like

Hoe groot is de backlog?

Maar wel onleesbaar waarschijnlijk.

Valt mee denk. Vast niet meer dan een duizendje of 3-4 of zo.

1 Like

Welnee, dat zijn allemaal van die whizzkids tegenwoordig. Die kunnen alles joh!

Is ie al nr 3?

1 Like

Ik denk niet dat ik dit weekend 300 ticks kan halen op het Nederlands Bierproef festival, maar je weet natuurlijk maar nooit.

2 Likes

Ik geloof dat Zaandam plotseling een stuk dichter bij Amsterdam-Oost ligt :sunglasses:

1 Like

Was ik een keer in de tickhoofdstad van Nederland, kon jij niet :frowning:

Ja balen man. 't Wordt niet zo gewaardeerd als ik mn taken als ouder niet uitvoer nu we weer een baby in huis hebben. 2 kinderen is echt aanpoten, ze voelen het meestal perfect aan als je de deur uit wilt, dan doen ze er alles aan om ervoor te zorgen dat je dat wel kan vergeten. Tegen de tijd dat ik langs kon komen hadden jullie er al 5 uur opzitten. Dan heeft t weinig zin meer om aan te haken, hoewel de DB Speedway me wel heel veleidelijk aankeek…

1 Like

Mike_77 gaat als een raket. Benzai woont nog immer op de Marianeneilanden. Nog 13 ratings in te halen.

2 Likes

Mike gun ik het, maar als @Maakun nummer 3 dreigt te worden dan kom ik definitief terug! :wink:

1 Like

Mike haal ik nog wel in, maar pas eind van het jaar denk ik. Tenzij er heel veel brewpubs zijn midden in Nieuw Zeeland.

1 Like