Random Mijlpalen

ik mis was -666 versies, gaat 'm niet meer worden om volledig alles bij te houden.
Maar wel leuk om idd bij te blijven als je alles toch al hebt.

Linkje?

Hij is er alweer uit zie ik, was de Motorolie Koffie. Vervangen voor deze: https://www.ratebeer.com/beer/de-moersleutel-bountyhunter/582136/

Ook recent gehad, dus maakt niet uit. Geen bier waar jij plezier aan gaat beleven denk ik.

Ik wil die bountyhunter wel samen met René uit de top 50 knallen.

1 Like

Met plezier

Ik mis er liefst 6. Vrijwel allemaal bieren die ik vgm wel ooit heb zien staan, maar te duur vond. Wie verzint er trouwens weer een stat checkje? @caesar @potjebier @marcodl @DutchDrebus is alweer even geleden

Jouw stats zijn niet meer na te gaan, sinds je gestopt bent. Dus daarmee is het statstiekje officieel overleden. Tenzij je weer gewoon gaat raten …

3 Likes

Terechte opmerking. Sowieso is 17003 geen getal om te stoppen.

Stiekem sijpelen er dus weer wat ticks door.

Ik vermoed countryticks.

Gisteren in een tijdsspanne van een kwartier:

Voor de mensen die in spanning zitten: door daarna te reageren zijn 2 van de 3 landenticks gered.

2 Likes

Je moet snel zijn blijkbaar.

1 Like

Ja ik ben soms wat laks op het Whatsappfront dus hopelijk is dit een leerervaring voor me.

Laat me raden: hij was “mad” :stuck_out_tongue:

1 Like

Dat of “ge-iert” waarschijnlijk.

1 Like

101 countryticks

Sinds wanneer ben ik geïnteresseerd in statistieken?

Stiekem ben jij de Dark horse. Bovendien heb jij vaak interessante stats tov de rest. Maar niet zozeer bedoeld als jij als aanstichter :wink:

De search werkt bij mij weer! De oplossing van joet (tegelijk op mobiel en laptop uitloggen) heeft zowaar gewerkt.

Ik zie nu meteen welke bieren ik al gehad heb.

1 Like

Maandag maar eens testen dan. Ben op 4 devices ingelogd, zie ook niet wat ik al gerate heb.

Bij werkt het alleen niet op mijn mobiel, daar kan ik niet meer inloggen op de search pagina. Misschien ook maar eens deze methode proberen.