Random Mijlpalen

DJ Jean lacht je uit om dat aantal :stuck_out_tongue:

Onder de 16 jaar telt niet mee he :wink:

1 Like

250 NL brouwerijen. Er komen er zo nog een paar bij, en dan heb ik ineens weer meer NL dan US brouwerijen gerate, da’s alweer even geleden.

1 Like

500 tripels zie ik net. Leysen Baskwadder Tripel op 1 (4.1), Fleurac La Triple op 500 (1.3)

200 inperial porters. Drakes Jolly Rodger 2015 op 1 (4.7) en Brewbaker Berliner Winter Smoked Porter al 6 jaar lang met stip onderaan met een 1.3

75 bierstijlen, scottish staat nog in de koelkast. Dus ik hoef nog maar een cream ale en een polotmavy te hebben en ik heb alle bierstijlen op ratebeer gehad, dan kan ik aan de ciders en sakes beginnen denk ik…

50 BIPAs

150 Sour/Wild ales. Ik vermoed zo dat er de komende dagen nog wel een paar bij zullen komen…

3 Likes

50 Czech Pilseners. Ik drink er gemiddeld één per dag.

50 Imperial Pils/Strong Pale Lagers!

Oh, en 2000 ratings. Maar dat is geen random mijlpaal :slight_smile:

3 Likes

300 x IIPA

6K!

1K Amerikaanse bieren

1 Like

Random mijlpaal: minder dan 100 backlog te gaan nog. Te zien aan mijn tempo kan ik eind volgend jaar nog net als eerste in NL de 20k binnen harken voordat Chris / kermis het stokje overneemt.

1 Like

Done. No more backlog. Tijd voor een biertje!

3 Likes

100 imperial porters blijkbaar. En blijkbaar tellen ticks mee voor die award alert. Jeuj!

1100 ratings! :v:

1100 US bieren

You can take the Maakun out to the country but you can’t take the country out of Maakun! Totale random milestone checkin; RIP ole Hank-profile pic!

1 Like

Meer dan 800 ticks. Jammer dat je daar geen badge voor krijgt :stuck_out_tongue:

Gayyyy