Ratebeer en andere ergernissen

@borresteijn1 is ook genaaid qua username. Niemand is veilig.

Test

Test om te kijken of je ook een :duck: tje kunt verdienen?

1 Like

Borresetijns naam na een dag al gefixed (zonder hoofdletter), mijne na ruim een week nog niet. Het is duidelijk wie het beste kan likken :wink:

Ha. Op zich waar, maar denk niet dat dat t is. Hoe moeilijk is het om een hoofdlettertje toe te voegen wanneer je een 1tje weghaalt?!

Ik had laatst de GP een mail gestuurd, hij stuurde deze weer door naar één van zijn minions en alles was binnen 2 dagen geregeld. Maar ik geloof dat er toch een speciale Thread voor was om je username te wijzigen…

edit: gevonden: Username change requests

Reeds 2x gepost daar

dan de GP zelf maar ff een mail sturen …

Nog nix gepost, maar mijn naam verandert vanzelf weer…

Volgens mij staat je naam er goed als je inlogt op de homepage en dan naar Forums gaat. Als je naar de homepage gaat, dan op Forums klikt en dan pas inlogt komt er een 1 achter je naam. Bij deze getest en bevestigd.

Kleine ergernis: dat mensen zo ongelooflijk ongeduldig zijn. Bijv bij dat crowdfunding bier van Kees. Twee jaar lang moet je wachten en hoor je er weinig over. Nu het eindelijk klaar is, snap ik heus wel dat mensen het graag willen hebben, maar ze verwachten nu van Kees dat hij elke minuut een persoonlijke update geeft. En dat posten ze dan onder elk bericht van Kees. Heb toch een beetje geduld denk ik dan.

Ja dat krijg je als je alle informatie ter wereld in je zak hebt en je je bol.com pakketje dat je ‘s ochtends besteld hebt die middag nog bij je Appie op kunt halen. Ik weet nog wel, vroeger…

De site is weer wanstaltig traag. Waarom blijft dit nog steeds gebeuren?

Het is weer hemeltergend. Alle aandacht van de GP gaat uit naar de voorbereidingen voor Ratebeer Best. Wat de IT-minions ondertussen uitvoeren blijft een groot raadsel, want die voortgang gaat net zo traag als de site momenteel is.

1 Like

Op zich niet per se slecht dat hij van de knoppen afblijft. Als z’n minions maar wel doortikken met die vieze, gluiperige AB-InBev vingertjes van ze.

2 Likes

NHB gaat uitbreiden…

4 Likes

En ondanks de vrijwel unanieme afwijzing is de beroerdste search function variant toch ingevoerd. Wtf echt, wat is dit soms een belachelijke site.

?

Ik kan nog steeds op delen van een woord zoeken, zojuist althans, dus ik zie nog geen verschillen

De nieuwe functie is nog niet overal doorgevoerd. Als je vanuit de forums zoekt kom je erbij, dan zie je Phoenix search staan in de url.

Als je vanuit de forums zoekt? Ik dacht dat dat überhaupt niet meer kon…