Ratebeer en andere ergernissen

Ik moet zien wat er van terecht komt. Meeste slijterijen en bottle shops laten het tegenwoordig links liggen i.v.m te kort datums. Waarbij bieren soms in minder dan een week verkocht moeten worden.

Pubcrawl :wink:

Er zijn de nodige Kernels in Albergen gesignaleerd. Maar kneiterverse IPA blijft hier wat moeilijker dus vooral de wat meer houdbare bieren worden verkocht.

Lactose. Waarom denken brouwers toch dat dat fijn is? Ze willen meer body creeren door onvergistbare suikers toe te voegen, maar ze kiezen wat mij betreft de te gemakkelijke weg. Waarom niet spelen met maischschema’s of andere mouten? Bovendien is lactose smerig, dus kun je er niet te veel van gebruiken. Brouwers: hou er mee op en leer je vak!

2 Likes

Want Omnipollo doet dat ook en die hebben veel Instagram volgers.

Daar zien we hier gelukkig niet te veel van - RHG & Traditionsbrauer danke schön toch mal weer. Wel mooie precieze aanklacht!

Ik ben er idd ook nooit fan van geweest, maar de laatste tijd heb ik nou juist wat (imperial) mik stouts gehad waarbij het gebruik van lactose subtiel genoeg was om niet die typische lactose-smaak te krijgen, wat ik wel een pluspunt vond. En in NEIPA’s vind ik het, mits met mate, ook wel te hachelen. Dus misschien leren ze het toch.

Scheids, geel voor potje. Dit kan echt niet.

Mega irritant trouwens dat ik nu ook niet meer in 1 oogopslag kan zien waar het niet vandaan komt. Stad / land staat er niet meer bij

@DutchDrebuszag ik jou nou ergens zeggen dat De Molen Joris & Judy hetzelfde is als De Molen Yes & Yolo?

Edit: laat maar, andere draadje reeds gelezen

Ratebeer niet kunnen bereiken vanaf FireFox… nu moet ik chrome gebruiken -,-

Bij mij werkt het prima. FF checken of je de laatste versie hebt en een add-on niet iets aan het blokkeren is?

Heb na aanraden van andere de koekjes eens opgeruimd, dat heeft gewerkt… achja.

Is er iemand die 100+ backlog van me wil invoeren? heb ik nu eens echt geen zin in.

Wie heeft gvd dit https://www.ratebeer.com/beer/jopen-solomon-s-judgement-ba-scottish-whisky-and-cognac/564546/ gedrocht meer dan een 3.5 durven geven grrrr

Dure kutmeuk

Ah ja, dat was ik, maar alleen om jou te irriteren hoor!

Ik vind overigens de BAs van zowel Jopen als Uiltje belachelijk hoog geprijst èn veel te duur.

Hoewel het ook erger kan; ik zag van de week The Don van Davo (een whisky infused RIS) staan voor 25 euro voor een 75cl fles. Gaat nergens over.

1 Like

Ik had een goeie dag denk ik, vergevingsgezind. Maar wat vond jij ervan dan? Ratings or it didnt happen :stuck_out_tongue:

Pffff, dit inderdaad. Ik geloof dat die Jopen bij henzelf al 10 euro zijn? Idioot.

Ik stoor me trouwens aan het Countbeer gedrag van Benzai. Zeggen dat je weggaat, maar toch de hele tijd blijven posten op het forum. En net doen of je ratings geeft (op je eigen excel sheet, who cares), maar wel commentaar leveren op anderen. Ongelooflijk ergerniswekkend!!

Ho ho, ik heb nergens gezegd dat ik wegga! En zeker niet dat ik zal stoppen met commentaar geven op anderen, dat nooit! :smile:

Ik. Dikke 4. En ik heb toch echt een gegronde hekel aan groene appels, maar deze was m.i. toch wel top. Geen €7,- top, maar toch.

€7,20 bij Waarderpolder, waar het gebrouwen en gebotteld wordt en waar dus 0 euro distributie bij komt kijken.