Ratebeer en andere ergernissen

Tijd om verder te gaan dan.

Misschien, maar ik heb ook nooit de optie gehad naar een nieuwe omgeving te gaan (voor zover ik weet). Behalve hier op het forum.

Of terug, in mijn geval

Voor iemand die gestopt is maak jij je wel erg druk om RB :wink:

Ja ik ben dan ook niet gestopt met het me ergeren aan van alles en nog wat

Zowaar een verbetering?? Het begin van integratie van het forum met de normale website? Echt???

Dus dat betekent dat je weer gaat raten?

Tis een fractie waarschijnlijker geworden

Voorheen was de Stone IPA het stokpaard om over search te zeiken, probeer nu eens Bavaria 8.6 te zoeken

Dat is ook wel heel ver gezocht…

Zou ik wel ff melden bij de grote Prutser, inderdaad raar

Bij (sommige?) leestekens lijkt het fout te gaan, daarom gewoon zoeken op Bavaria 8 en het is het eerste resultaat. Sterker nog ‘bav 8’ werkt ook en zo zou ik hem vroeger ook gezocht hebben (voor de nieuwe search).

Niet dat ik dit wil verdedigen, maar meer als tip bedoeld.

1 Like

Thanks. Was ik al wel achter maar vind het toch typisch dat je bij exacte invoer niets vind. Zelfs de predictions worden zichtbaar als je het typt maar als je submit is er niks. Dat ruikt best wel buggy. En dat gaat vast een boel onnodige dubbele entries opleveren.

1 Like

Er is zeker ruimte voor verbetering!

Verrassende rating. Vooral met zo’n naam…

https://www.ratebeer.com/beer/heineken/37/552031/

Fake news, een Belg die Heineken aanbeveelt.

Stadsbrouwerij Eindhoven Orchestra of Angels. Beste neipa van Nederlandse bodem toen ik hem de eerste (paar) keer dronk. Zojuist een flesje uit m’n kast getrokken. Nog houdbaar tot november 2018. Van de smaak zoals ie was is al helemaal niks meer over. Wat rest is een friszurig, bitter biertje zonder body. Zo jammer.

Wat een stilte. Nou, maar weer eens een ergernis dan: al die slechte DIPA’s de laatste tijd. Maken ze gvd eindelijk DIPA’s, zijn ze vrijwel zonder uitzondering ruk! Gvd daar gaat mijn hoogst gerate stijl @#@%^(*(%%@#%$!

Ik maak me ook zorgen om de stilte. Zijn we met zijn allen nog net zo fanatiek als vroeger, of is het alleen nog maar de The Hague crew die het tempo hoog weet te houden?

1 Like

tis een beetje komkommertijd. Zit meer in de feedbackthreads over de nieuwe pagina tegenwoordig. #ergernis