Ratebeer en andere ergernissen

Kan het zijn dat ik mijn ratings niet meer kan exporteren? Of ligt het aan mij?

Dat ligt uiteraard aan de grote prutser en zijn minions. Ticks via de app zijn totaal niet compatible met de website, dus volgens mij zijn zij het grote euvel. Daardoor werkt zo ongeveer alles niet zoals het hoort. Als je al je private ticks weet te verwijderen of om te zetten naar echte ratings, kun je denk ik wel weer exporteren.

Dit was bij mij iig de oplossing.

Zal het eens proberen. Maar merk al dat ik in ieder geval één tick niet kan verwijderen wegens unrateable.

Welke? Dan maak ik em rateable en kun je de tick verwijderen. Of ik, als me dat lukt.

Boon Kali Baboe
https://www.ratebeer.com/beer/boon-kali-babou/172325/84766/

Natuurlijk weer een moeilijke lambiek waar het mis gaat :wink:

De eindeloze stroom aan network errors als je de backlog wilt invullen.

Die heb ik ooit toegevoegd in 2012 denk ik na het Zythos Festival. Kreeg snel bericht van de brouwer dat het geen bier was. Later van J.Tucker ook dat het geen bier was.

De niet correcte weergave in de nieuwe site layout bij een contract met. Ik denk ik stuur de correctie in. Kom ik daarna in een oud gedeelte en staat het er wel goed. :frowning:

Ja, had hem daar dan ook gerate. Mijn rating is verwijderd, maar om de één of andere reden heb ik er ooit ook een tick gezet, ik vermoed per ongeluk, hoewel ik de tick functie ook een tijdje misbruikt heb om aan te geven dat ik een bier al had maar nog niet ingevoerd.

Wat gebeurd er, wat gebeurd er?!

Jan heeft een dagje vrij na een weekendje MBCC en gaat (een stukje van) zijn backlog maar eens invoeren. Zoiets?

Je maakt twee keer dezelfde spelvoud achter elkaar :stuck_out_tongue:

3 Likes

komt door de paniek, in ieder geval lekker consequent, ga jij anders even koffie zetten

3 Likes

Blijkbaar is fonefan ook fan van de nieuwe mobiele app, want die veroorzaakt al die ellende. Hij kan het oplossen door 1x een full review via de website in te voeren. Want die zorgt ervoor dat alle ratings weer samengeklapt worden. Ik heb het pas 300x aangegeven bij de GP, maar die krijgt het de minions niet aan hun verstand gepeuterd.

Ik heb er maar weer eens een apart admin-topic aan besteed, wie weet valt het een keer op. De GP geeft overigens aan, dat ze een bijzonder druk schema hebben. En dat ze heel veel moeten fixen (dat wisten we al). Maar dat ze dat allemaal niet gaan doen, omdat ze eerst andere zaken moeten fixen (lees: nutteloze features toevoegen waar niemand om gevraagd heeft). En dat we there in moeten hangen.

Geef me een beter alternatief en ik ben foetsie. Het probleem is dat zoiets niet bestaat.
Tot die tijd blijf ik hier ratings inkloppen als de gewillige slaaf die ik ben. Joet heeft me bij de ballen.

Ik was vorige week in Barcelona, en ik heb Untappd gebruikt om wat places te vinden die bepaalde bieren verkochten, en dat werkte verrassend goed. Ik vind het qua raten echt 10 keer niks, maar ik merk dat ik het nu regelmatig naast Ratebeer gebruik, ook om bieren te checken die hier nog niet in de database staan.

1 Like

Stiekem werd de RB database allang aan UT verkocht. We zitten in een virtuele schijn-omgeving die oplost als de deal rond is.

Ik heb ook Untappd maar gebruik het niet heel veel (heel af en toe voor een verplasje, af en toe als ik een unratable heb). Maar bij mij heeft de beoordeel-functionaliteit voorrang op places. Ik kom niet zo vaak buiten.