Ratebeer en andere ergernissen

Ik stoor me er aan dat er nu twee forums zijn! :stuck_out_tongue:

1 Like

Nogal ja. En met huidige non-transitie (er worden geen threads gemigreerd naar het nieuwe forum en je kunt nog steeds posten op het oude forum), zal het ook niet beter worden.

Wat ik heb begrepen is dat er wel zaken gemigreerd gaan worden, en straks het hele forum overgaat op dit format

Ik hoop wel dat de funtie blijft dat iereeen topictitels aan kan passen, dat kan nog een hoop plezier opleveren.

*iedereen

**functie
**kan aanpassen

Welcome to RateBeer — thanks for contributing!

Does your reply improve the conversation in some way?
:heavy_check_mark:

Be kind to your fellow community members.
:heavy_check_mark:

Constructive criticism is welcome, but criticize ideas, not people.
:heavy_check_mark:
For more, see our community guidelines. This panel will only appear for your first 2 posts.

3 Likes

Gaan we dit jaar weer voor een Secret Sinterklaas editie ?

  • Ja
  • Nee

0 voters

waaw… het is wel ‘‘anders’’. maar omg je kan badges verdienen want daar zit ik op te wachten

2 Likes

Je krijgt tegenwoordig een badge als je een bericht hebt ge-edit. De lat ligt hier lager dan bij untappd.

Borresteijn: FIFY

Maar dit is wel een of ander algemeen forum-programma, niet specifiek voor RB he :wink:

Maar uiteraard heb ik al een hele discussie met @discobot gevoerd, alleen maar om een badge te krijgen :stuck_out_tongue:

Hi! To find out what I can do, say @discobot display help.

1 Like

@discobot bring me a beer !

:wink:

Hi! To find out what I can do, say @discobot display help.

Mega ergernis: Joes die steeds “WAAR IS DIE FLES?!?” foto’s moet maken voor z’n uncrapped account.

Ik ben trouwens wel benieuwd wat de Pietenexpert vindt van de nieuwe Spaanse pieten? #duiktweg :face_with_hand_over_mouth:

Ik heb het je gezegd, wat je ook doet, het is nooit goed (genoeg). Dus niet aan beginnen aan dat toegeven om niks, want je bereikt er niks mee.

Ondertussen gaat de soap met Cantillon gewoon door. Ik begrijp niet waarom mensen daar zo hard achteraan blijven lopen. Zoveel moeite doen om veel te duur bier te drinken. Onbegrijpelijk

Veel te duur ? Hun geuze kost 5 euro voor een 750 ml. bij de brouwerij, pakken goedkoper dan meeste bieren in die stijl. Of vindt jij Cantillon zo slecht dat jij dat te veel geld vindt?

Cantillon soap zelf ben ik al jaren beu, gelukkig als het geen 3 Fonteinen of Cantillon is kan het niemand iets schelen. Schade is nog beperkt.

Nou, om lekkere Amerikaanse bieren voor te traden.

Die valt wel mee inderdaad, al is het in NL lang niet meer zo goedkoop, als het uberhaupt al te krijgen is. Maar dat pakketje wat nu online verkocht werd, was 65 euro +. Dat noem ik toch niet goedkoop. Zeker niet in vergelijking met die 5 euro.