Ratebeer en andere ergernissen

Ik ben vast de enige die er moeite mee heeft om onderaan je rating “flesje” aan te tikken terwijl er een 75cl fles voor je neus staat… :slight_smile:

Ach ja, de vertalingen waar ik al 3x een correctie voor heb ingestuurd…

Welkom op ratebiertje!

2 Likes

Ergernis: @caesar bij voetbal-quizzen

:joy::joy::joy:

Verplicht leesvoer-draadje. Heerlijk hoe dit van een promopraatje omslaat naar de ontmaskering van de bedoelingen van de GP.

Ratebeer wordt geïntegreerd met saveur-bier/hopt?

Ik heb wel eens met het idee gespeeld om een staking te organiseren binnen de admins. Misschien dat de GP dan wel wil luisteren. Maar feit is dat de halve site al lang op zijn gat ligt en het enige wat we ermee zullen bereiken is, dat de databases die nog wel een beetje op orde zijn, dan ook een puinhoop zijn, waarmee we alleen onszelf hebben. Overigens ben ik al een hele tijd in staking, maar Borrie doet teveel zijn best dat niemand het merkt :stuck_out_tongue:

1 Like

Ik zag dat jij al bijna 3 maanden geen edit hebt gedaan. Pek en veren!

Trouwens, ik krijg niet eens meer mijn eigen ticks te zien. WTF?!

Oh laat maar, de domme site had me zgn uitgelogd. Wat een intense treurnis

Kunnen de handige harries van ons niet een tool maken die automatisch alle ratings van Ratebeer omzet naar Untappd beoordelingen?

Of een eigen site, met blackjack en…?

Heerlijk draadje om te lezen en het bevestigd maar weer eens het geklooi van/met deze site.

Ik heb afgelopen week dat boek gelezen over Goose Island en AB INBEV (Barrel Aged Stout and Selling Out). Het is een mooie (en redelijk beknopte) blik op doelstellingen en de werkwijze van AB INBEV. Ook Ratebeer en ZX Ventures worden er terloops nog even in genoemd. Sinds dat boek baal ik nog meer dat ik een langdurig premium-member deal heb gesloten …

AB-INBEV sucks, ZX Ventures daarmee ook, en Ratebeer heeft mijn ‘voordeel van de twijfel’ ook volledig verspeeld. Nu was ik al geen rater, dus heb ik misschien ook geen recht om te zeuren. Ik blijf hier nog af en toe komen voor mijn portie leedvermaak en om te kijken of jullie nog allemaal leven.

:slight_smile:

Klinkt wel interessant, ik zal je aanbeveling ook op Facebook. Ik ga dat boek maar eens scoren!

@joes welk boek hebben we het over>?

Inderdaad heel interessant.

Ook dit stukje uit https://www.brewsnews.com.au/2018/11/26/ratebeer-to-expand-into-australia/:

RateBeer Business Lead Douglas Mitchell, told Brews News that since the purchase, RateBeer has invested two million dollars in technology[…]

Had niet verwacht dat het zoveel geld zou zijn. En heel jammer dat twee miljoen dollar en anderhalf jaar later de site in de huidige staat het resultaat is. Voor dat geld zou er toch wel wat beters gemaakt moeten kunnen worden.

Ja precies. En als dat geld er tegenwoordig in omgaat, dan moeten eigenlijk alle admins per direct verplicht het werk neerleggen of een piece of the pie claimen.

Trek je gele hesje maar aan, Cees.

4 Likes

Er staat ook dat een deel van dat geld in de Australische InBev webshop team is gaan zitten… En ja die programmeurs die ze hebben zijn vast niet goedkoop.

Verder staat in die thread over Australië wel een hoop terechte kritiek op Ratebeer in plaats van alleen gezeik.

Ik heb vgm alleen maar terechte kritiek op RB gezien en nergens gezeik

De invloed van ABI wordt steeds duidelijker inderdaad. Maar op alle vlakken breiden ze hun invloed weer uit. Ook bij UT is er weer een reeks holiday badges die je kan scoren, maar het gros is niet van onafhankelijke brouwerijen. Big beer sponsort en buit zowel UT als RB uit.