Ratebeer en andere ergernissen

De gewone geuze is heerlijk en met 5 euro voor een 75cl fles zeker niet duur. En eens met wat Eugene zegt, gelukkig heeft de hype zich vooralsnog vrijwel uitsluitend op Cantillon en 3F gericht, dus is er nog voldoende over. Maar Cantillon stijgt qua prijzen voor hun speciallekes wel in rap tempo mee met de rest ja, maar is dat gek? Denk het niet eerlijk gezegd. Het betekent wel dat ik er zelf nog maar weinig van drink, want het is voor mij ook te duur. Maar met Girardin kan ik gemakkelijk vooruit en die zijn nog goedkoper ook!

De speciale fruit dingen zijn rond 10 – 15 euro tegenwoordig, 20 euro is inderdaad een stijging hoewel nog altijd evenveel of minder dan pakweg Tommie Sjef of Cascade, ik weet niet of in die 65 euro transport inbegrepen was. De prijzen bij Cantillon zijn inderdaad sterk gestegen in de afgelopen jaren maar zij waren eigenlijk flink laag vroeger. Cantillon is nog altijd geen voorbeeld van overdreven dure zure bieren als jij ziet wat anderen soms durven te vragen. Zij zijn nog altijd goedkoper dan die van de gelijkaardige brouwerijen 3 Fonteinen, Tilquin of De Cam. Niemand klaagt eigenlijk ooit over de prijzen van de laatste 3.

Ik hoor daar genoeg klachten over hoor, zeker bij 3 Fonteinen, die prijzen rijzen de pan uit.

gewoon marktwerking jongens…

Vrij belachelijk ook dat de online sale was afgesloten voor de Belgen.

Was dat echt zo? :scream:

Zoiets zou voor mij reden zijn voor een boycot

Er zijn iig meerdere Belgen die het bericht kregen dat er niet werd geleverd aan hun land. En ik zie geen berichten van Belgen die wél konden bestellen.

De volgende stap is een club membership. dus niets meer aan de deur, alles online alleen voor members. net zoals het nu eigenlijk al bij Tommie Sjef gaat.

Zolang het ter plaatse te drinken is dat prima voor mij, kan ik gewoon daar iets drinken.

Jammer dat we geen andere bieren hebben om Amerikanen blij mee te maken.

1 Like

Nou idd, alles van de NHB bijv :star_struck:

De toprater van deze week …

1 Like

Ik stoor me meer aan dat ik temporarily gebanned word door RB, omdat ik meer dan 10 edits binnen 1 minuut doe.

@caesar

Die badges voor elke pietluttigheid zijn anders ook gewoon affirmative action voor Vollidioten.

Gruwelijk dit nieuwe forum. Ik heb sinds de start geprobeerd enthousiast te zijn maar ik snap het niet, het werkt niet op min telefoon, ik kan niks meer vinden, ik zie geen internationale forums meer.

Zeker waar: dat ligt grotendeels aan mij wsl, ik ben absoluut digibeet, maar daar kan het niet alleen aan liggen. Ik probeer het nog even hoor, maar als het niet verbetert cq ik het niet voor mekaar krijg voor 2018 dan screw it.

@Benzai. Ik vind het juist prima eigenlijk. Enige waar ik me aan stoor is dat het weer eens een ander layoutje is dan de rest vd site. Zo gebruiken we er 4 of 5 door elkaar

kwestie van je settings aanpassen en de fora selecteren die je wilt zien. Daarnaast zijn niet alle fora 1 op 1 overgenomen van de oude site, dat zou kunnen bijdragen aan het feit dat je niet alles meer terug kan vinden. Ik vind het eigenlijk een zeer prettig forum geworden.

1 Like

Dat is precies wat ik wil, wist niet dat dit kan. Vind het ook lastig om topics te vinden door alle meuk die overal rondslingert.

ook handig:
Klik rechtsboven op je picture
klik rechtsboven op je preferences (dat tandwieltje)

  • notification > categories
    • watched
      Nederland
      …etc
    • muted
      Rochester
      …etc

kijk ook even naar de email opties, anders krijg je een shitload aan mailtjes

Hier is weer een user die behalve mega hoge ratings (dat kan natuurlijk) niks inhoudelijks schrijft en bovendien kopieergedrag (van zichzelf) vertoont.