Ratebeer en andere ergernissen

Best wel wat factoren die niet helpen zeg maar. Ik ben er ook een beetje bang voor, maar ik zou het wel willen ondergaan. Alleen al om de Schlenkerla schoorsteen te zien roken.

1 Like

Ik vraag me af wanneer de eerste “feature” fixes eens gaan komen. Na herhaaldelijk klagen en vragen van onze kant, is er vorige maand eindelijk een lijstje opgesteld met zaken die danig gefixed dienen te worden. Want zonder een lijstje, kunnen de GP en zijn minions door de bomen het bos niet meer zien. Inmiddels zijn we een maand verder, en er is nog geen 1 item van de lijst afgeschreven. Wat doen die figuren in godsnaam de hele tijd??

idd 1 maand vanaf het lijstje. Daarvoor is al vele malen toegezegd dat ze de zaken gaan aanpassen. Duurt al mááááááááááánden nu.

Ik had laatst een bericht gestuurd over een bug waardoor je niet meer per stad de nieuwe placeratings kon zien, en kreeg een week later mail van de GL terug dat het was opgelost. Ze doen dus af en toe wel wat naast het maken van nieuwe features.

Omdat ik elders geen antwoord kreeg, even locaal proberen:

“X is drinking Y” feature RIP?

Ik vermoed dat de GP eens in de zoveel tijd wat ingestuurde bugs doorneemt, en alles wat hij zonder zijn minions en de grote geldschieters kan en mag aanpassen (en hem niet veel tijd kost) even snel fixt. Ik denk dat je in dit geval gewoon geluk hebt gehad.

1 Like

Daar lijkt het wel op. Ik heb er ook niks over gelezen in het admin forum. Maar daar krijgen we net zoveel informatie als op de algemene fora: niks.

hier is het nog wel aan te passen
https://www.ratebeer.com/activity

Aha, blijkbaar was ik daar nog steeds hetzelfde bier als voor 2 maanden aan het drinken. En om dat te weten te komen wordt je eerst mooi uitgelogd. The final days are near…

Nieuw blad Brouw Magazine. Wel leuk dat er een nieuw blad is dat echt over brouwen gaat, maar dan kijk je nog eens goed en is het eigenlijk een veredelde recalmefolder voor Brouwmarkt (of Braumarkt zoals het nu blijkbaar heet), volgeschreven met inkoppers door Rick Kempen en Henri Reuchlin waarbij er natuurlijk ook nog een hele pagina over het nieuwe boek van Reuchlin gaat… Kost wel 6 euro per nummer schijnbaar, maar volgens mij wordt het voorlopig vooral gratis uitgedeeld.

Het meest ironische van de blad is de conclusie dat de Nederlandse brouwwereld eigenlijk nog wat beperkt is qua kwaliteit en kennis…

Ik kreeg het gratis bij een Brouwmarkt bestelling. Als je het gratis krijgt is het wel aardig blad, maar redelijk veel advertorials. Maar ik ga daar echt niet voor betalen.

Omdat we niet genoeg tripels maken?

1 Like

Mensen die vragen om een feature waardoor je foto’s kunt toevoegen aan place-ratings. Er is zoveel mis met de site en dan zit je daadwerkelijk te wachten op die specifieke nieuwe feature? Wat de fuck.

1 Like

Zullen wel links stemmers zijn

Grote ergernis inderdaad!

Er zijn zo veel places zonder foto, daar kunnen ze toch aan beginnen voordat ze meerdere foto’s voor hetzelfde gaan plaatsen.

Voor foto’s zitten we immers op instagram #fizzylizzy

2 Likes

I like

Totaal verkeerde topic trouwens.

Voor places zou een betere koppeling aan Google Maps moeten zijn, daar staan vaak al foto’s + streetview. Het zou bovendien fijn zijn als je meteen een adres kan markeren/opslaan in Google Maps zodat je Maps vervolgens voor navigatie kan gebruiken. Maar goed, eerst even 6.000 bugs fixen aub.

Ze heeft twee fraaie argumenten om dat bier te gaan proeven

1 Like