Ratebeer en andere ergernissen

De reply knop is laatste tijd willekeurig kapot en ik word er schijtziek van.

De nieuwe frontpage is ook geupdatet voor de website. Ze moeten nog wel even aan de slag met hun algoritmes, want ik zie niet in waarom ik zou willen weten wat de beste imperial stouts in de buurt zijn, als ik mijn favoriete stijl op zwickel/keller heb staan. Dan kunnen ze beter die stijl laten zien

Wees blij dat de nieuwe frontpage niet de zoekfunctie heeft gesloopt, of zoiets randoms :stuck_out_tongue:

1 Like

het aantal bugs (of features, hoe je wilt) wat elke update oplevert is oneindig. Om maar eens een aangepaste Geenstijl-quote te hanteren: Er is te weinig facepalmium op de planeet om deze site te bevatten, echt


1 Like

Ik stoor me stiekem aan de grote #ophef die soms over big beer wordt gemaakt. Heineken neemt een minority share in Beavertown. Kan ik heel goed begrijpen, met name van Heineken. En ach, ook wel van Beavertown. Maar als dan mensen een statement naar buiten brengen (in woord en/of daad), dat ze geen Beavertown meer gaan verkopen, dan vind ik dat ook maar aandachttrekkerij. Je kan het ook gewoon niet meer verkopen en daar je bek over houden.

Het levert overigens wel weer mooie discussies op vaak.

1 Like

#fophef
Zolang het bier onaangeroerd blijft, vind ik het best. Ben allang blij dat we nu hier en daar (enigszins verse) Lagunitas kunnen krijgen. Meer Beavertown is ook allesbehalve een straf.

1 Like

Precies, redelijk verse Lagunitas IPA in enkele kroegen en concertzalen, heerlijk.

En dan meteen een discussie beginnen erover :smile:

Dit soort mensen mogen hun flessen Bourbon County Stout bij mij inleveren iig.

1 Like

Big beer neemt weer een craft brouwerij over


Wat mij betreft is de tijd dat je Heineken ‘Big Beer’ kon noemen eigenlijk wel voorbij, imho. Het is eerder ‘medium beer’, vergeleken met de top-2 spelers iig. Ik heb Carlsberg ook niet zo in mijn hoofd als big beer. Vind die twee eigenlijk wel sympathiek geworden. Of ligt dat aan mij?

Denk dat ze daar in Afrika anders over denken.

Waarover, Marco? Dat ze ‘big beer’ zijn? Ze hebben vaak wel Ă©Ă©n van de dominante merken in handen, dat klopt.
Of dat ze sympathieker zijn geworden? Ik geloof dat er niet heel veel weerstand is in Afrika tegen de merken van Heineken. Omkoping vinden wíj hier in het westen vooral heel erg (en terecht overigens) maar daar wordt dat toch meer als de norm gezien (deel van het probleem overigens). Of omdat ze doorgebrouwd hebben tijdens de genocide en daarmee werk en een relatief veilige omgeving voor hun werknemers gecreëerd hadden? Ik geloof dat men daar ook niet zo veel problemen mee had.

Heineken heeft zĂ©ker ook vervelende dingen gedaan in hun corporate history, maar op de ‘evil’ schaal van 0 tot AB-Inbev staan ze wat mij betreft niet hoger dan een 7 of zo. Met Bavaria en Carlsberg rond de 6.

Ik heb veel bier nodig vandaag. Mijn evil-chagrijnisme schaal staat al op een 9,8 vanochtend

Corruptie heeft ook een schaal en Heineken scoorde daar hoog op.

Daarnaast waren de werkomstandigheden zeker niet altijd goed, vooral niet voor promotiemeisjes.

Zal kijken of ze ergens een pindakaas-kokosbier voor je hebben.

1 Like

Je wilt me echt 10 uit 10 laten scoren begrijp ik :stuck_out_tongue:

Is er ooit een brouwer geweest die ophef heeft gemaakt over de Bavaria-deal van de Molen?

Deze man verwoordt het perfect voor mij:

2 Likes

Nog maar eens aangekaart of het geregeld kan worden dat we zélf onze taal kiezen. Hoop dat het helpt.

1 Like

Ik help het je hopen, maar ik verwacht eerder een nieuwe nutteloze feature, dan dat ze een bug zullen verhelpen