Ratebeer en andere ergernissen

Helemaal mee eens. Maar als het dan toch op je scherm komt te staan, zou het leuk zijn als er iets staat dat in ieder geval nog ergens op slaat…

Krijg je ervan, met die zinloze vertaling naar Nederlands

1 Like

Gvd krijg weer continue network errors :weary:, fking ktsite

Uit en inloggen, als-ie dat niet al vanzelf iedere keer doet :grimacing:

Hier in Nieuw Zeeland werkt alles prima mensen, gewoon hierheen komen.

1 Like

Hier in Amersfoort gaat het ook prima hoor. Nog geen login issue gehad. Een keer een network error, maar die was na één F5 verdwenen.

Ben je al top rater van Nieuw Zeeland?

Dure aangelegenheid als ik t zo lees

1 Like

Ik stoor me nog steeds mateloos aan het gebrek aan transparantie over waar deze site naartoe gaat. En laat ze gvd die activity feed eens fixen! Dat duurt inmiddels al eeuwen. Ik heb het inmiddels al een tijdje opgegeven om op de admin fora aan de bel te trekken. Die lezen de minions toch niet namelijk

Ik zie RB gebruikersonvriendelijker worden, ik ben niet blind. Maar ik zie Untappd nog steeds niet als een alternatief. Dus als RB nog verder gemarginaliseerd wordt zal ik wel overschakelen naar methode Joes. lekker doorraten maar dan alleen voor mezelf.

Dat is eerder de methode Benzai, Joes is inmiddels trouwe volgeling en toegewijd aanhanger van de UT beweging

Daar was ik al bang voor. Ik volg je wel, zolang je niet naakt op een luchtbed gaat liggen op instagram enal helemaal niet met je hand op een strategische plaats.

Ik word zo gestoord van die jongetjes op festivallletjes in Twente die op neurotische wijze biertjes staan in te checken op UT

Dat is net als een Ratebeerian, maar dan zonder het kladblokje :wink:

3 Likes

Alleen zijn het er veel meer :wink:

Ik ben met beiden gestopt tijdens festivals en cafe bezoek. Soms klop ik achteraf nog wat in.

1 Like

Heb je die gast al gezien die tijdens festivals altijd hele verhalen staat te schrijven op die kleine gele post-it blaadjes … :grinning:

Ik zie het verschil ook niet. De ratebeerian is grondiger, maar soms ook nog neurotischer.

1 Like

Die gaan tenminste ergens over😎

En liefst alle bieren met het hoogste percentage. Haha en dan overal als een achterlijke foto’s van maken want dat is het bewijs. Man man man

Kom je deze tegen tussen de Orval, Rochefort, La Rulles e.d. als best beoordeelde bieren in de buurt…
Alsof je hier op zit te wachten. Waarom!?