Ratebeer en andere ergernissen

Omdat Ab InBev

Wist niet dat deze er ook bij hoort, maar idd. Dat verklaart waarom. Moeten ze alleen die score ook nog even wegpoetsen
 :grin:

Die geants is niet van inbev. Is de site niet gewoon weer kapot?

De Geants scoort weer een stuk hoger. Het ging mij om die Diekirch.

Die biersuggesties via een of ander algoritme gaan voor mij nooit werken, maar het zou helpen als de suggesties ook beschikbaar zijn ipv zojuist opgedronken in de buurt.

Het viel me al op dat er steeds meer bieren bij kwamen die ik zelf hier gerate had
 :grin: Inderdaad niet echt zinvol.

Leuk hoor, dat soort dingen. Maar eerst de betrouwbaarheid, de snelheid, de bedrijfszekerheid en de layout in orde. Dat is nu een ratjetoe. En als je dat in orde hebt pas gaan uitbouwen.

1 Like

Ik zag onlangs dat ze wat icoontjes zoals een plusje en een verrekijkertje hebben toegevoegd op de latest activity pagina, want daar zitten we op te wachten.

Brouwers die hun bieren “Weissen/Weißen” noemen en geeks die dit woord daardoor ook gaan gebruiken. Noem het dan maar “Weizen” of misschien “(Hefe-)Weiße/Weißbier”.

2 Likes

Al die errors weer vanavond.

Idd

Het valt niet mee on loyaal te blijven aan Ratebeer


Het forum is tegenwoordig het beste deel van ratebeer

1 Like

Erg genoeg. Want dat is wat mij betreft ook niks. Oude forum had zijn gebreken maar was iig duidelijk en makkelijk.

Vindt je niet dat zij hun wat proberen te hypen om zo de prijs hoger te laten worden?

Over welke post gaat dit?

Als jij het over Cantillon hebt, denk dat zij niet dat zij extra moeite moeten doen om hype te krijgen gezien hoe zot mensen ervan worden.

fly en zijn threads over Trump.
Toch een juist naam gekozen, zo vervelend als een vlieg.

1 Like

Waar zie je die threads?

Off-topic medium