Ratebeer en andere ergernissen

Off topic kan ik niet eens in, dat scheelt.

Ha, een van de premium features waar je echt niks aan mist.

Off topic Medium en Lite kan ik anders gewoon in hoor.

Ik moet zeggen dat hier in Nieuw Zeeland Ratebeer een stuk beter werkt zonder errors etc. Ik denk dat ik hier blijf.

Zit je daar nou nog? Je bent 6 weken geleden al vertrokken!?

1 Like

Ja ik vind t ook erg lang duren. Weet je hoe groot een 33cl fles in je eentje is?!! :crazy_face:

2 Likes

Tss smerige tickers :stuck_out_tongue_winking_eye:

Eindelijk! De data bij ratings zijn terug! Benzai is happy, progress!

1 Like

die World Beer Awards dat waren toch van die awards waarbij je moet betalen om mee te mogen doen ?

Al die problemen op de site en dan gaan ze bediscussiĆ«ren of we een categorie fruit wines moeten hebbenā€¦

2 Likes

Die cider admins zijn ook alleen maar bezig om te kijken of er meer styles moeten worden aangemaakt in plaats van met eindeloze dubbele entries mergen

Ja, ik zat ook met stijgende verbijstering die discussie te lezen. Ik dacht meteen: verre van houden. Hebben ze niks beters te doen. Laat die site gvd eens naar behoren werken.

Ga je even op vakantie, zijn er twee nieuwe stijlen bijgekomen?

Ja oa een nuttige splitsing tussen Dortmunder en Heller, want wie proeft het verschil niet?

Maar goed. Laat maar gaan. Ik heb teveel aan mijn hoofd om me er druk over te maken.

Ik vind dat ze spice/herb/vegetable ook eens moeten opsplitsen :speak_no_evil::crazy_face:

1 Like

Heb een tijdje niet op het forum gekeken, maar de sfeer is nog steeds lekker positief zie ik :stuck_out_tongue:

Iedere keer dat ik hier kijk komen er 2 sessies bij mā€™n levenscoach bij.

1 Like

De data bij je rating zijn terug. Dus er zijn ook zaken die ons tevreden stemmen

FIFY

1 Like

Om het klagenuurtje even in te luiden: die BeerTemple zoveel jaar anniversary is de treurigste die ik sinds jaren heb gezien. Wat ooit begon als de plek om Amerikaans bier te proeven, is nu definitief verworden tot een big beer tent. Kansloos.