Ratebeer en andere ergernissen

:joy:

Rant on // Kunnen ze gvd die Most Recent tab normaal sorteren op datum van recent naar oud en die My Friends tab niet helemaal achteraan verstoppen?

En aub niet live aan die site kutten tijdens Borefts! :rage::tired_face::sweat::sob::scream::nauseated_face: // rant off

2 Likes

Ik klik op Latest Activity: No Location Found. You can add a location to your profile.

In My Profile staat toch echt Amsterdam…zucht

Ja die pagina, waar ik overigens regelmatig naar keek, is nu totaal dramatisch geworden. … maanden hoor je niets van die hobbyboeren en dan dit. :man_facepalming:t3:

:point_down:

(If you already do have this info, you might need a resave.)

Een soort onoverzichtelijk kaartensysteem waarbij elke ‘regel’ heel veel vertikale ruimte inneemt (fout!) en heel veel horizontale ruimte onbenut laat (fout!).

Prutsers.

“In this period” is ook zo mooi. Welke dan?

Dit is dan wel weer grappig:

1 Like

gvd wat is die site weer retetraag tijdens het toevoegen van de bieren van Borefts…

Doet helemaal niks. Ik kap ermee voor deze middag, dit schiet niet op.

Same here, kut ratebeer wil geen ratings accepteren.

Ik dacht ze wilden dat wij de app gaan gebruiken maar die doet het ook niet.

Die Yanks slapen zeker nog allemaal…

Ik ben bang dat ze juist aan het werk zijn. Sunday, maintenance day. Dan is het lekker rustig…

Dat snap je toch wel, tegenwoordig gooi je het eerst in productie dan kunnen de gebruikers testen.

1 Like

Ik kan in elk geval weer inloggen (is misschien meer iets voor Random Mijlpalen?)

1 Like

Wat is met deze bier?

#ratebeerdown

Untappd doet nu ook Ratebeer na!

1 Like