Ratebeer Norway Biannual Gathering 2020

Eg høyrer rykte om RNBG i 2020 i Tromsø. Eg skal til Lødingen med skuta mi, Fridtjofen, for å levera ein gullfisktraktor (Ferguson MF35) sommaren 2020. Mannskapet er dedikerte ølfolk med fleire RB-arar. Dersom samlinga blir lagt til Tromsø i byrjinga av august 2020, kan eg gå frå Lødingen til Tromsø med Fridtjofen med åtte køyeplasser om bord. På vegner av RB/HD (Repetative Beer Hunting Disorder) Rogaland - @bryne, @gunnar, @Holmen1, @Holmen2 og @Sigmund.

2 Likes

Meget interessant, diskuterer forslaget med Finn under en samling i morgen (9/3).

1 Like

Bryggar og trekkspelar @johanegdetveit er med som skogsmatros til Lødingen, og eg vil tru at han òg er interessert i å vera med vidare for eit så edelt formål i Tromsø.

Flott @Rune og @Finn. Om det kjem ein dato frå dokker som er i byrjinga av august 2020, kan eg legga opp toktplanen med Fridtjofen i samsvar med det.

Dette er vel ei tid som for mange fort er uaktuelt på grunn av sommarferie og familie. Og så har vi jo alskens ølfestivalar overalt. Så litt tidlig på året som sist er vel ei tid som kan passe for flest mulig

Dei fleste aktive på RB har passert midt i livet og vel så det, og har som regel frie tøyler med tanke på familie. Tromsø er lettast for meg i ein skuleferie. Kan evt kombinere med årleg sommertur til Lofoten. Kan då mønstre på i Lødingen🤔

2 Likes

Jeg har ingen mulighet til å ta en lengre tur fra midten av mai til midten av september.
Da er det alt for mye å gjøre på jobb til at jeg har mulighet til tur.

Vi vil gjerne ha flere reaksjoner angående tidspunktet for samlingen neste år. Vi planlegger å gå ut med et fastlagt tidspunktet i begynnelsen av mai, slik at folk har god tid på seg. Tidligere har vi snakket om en samling en av de to siste weekendene i april 2020. Er det bedre enn august for dere?

Ble litt oppglødd av idéen med båtbesøk - men tror det blir best oppslutning med å holde oss til senvinteren. Hadde en uformell spørrerunde på forrige treff - og tilbakemeldingene var entydige. Et annet forhold er hotellkapasitet/priser i Tromsø. Hvis vi har noe som han kalles “rolig periode” så er det overgangen mellom nordlysturisme og midnattsolturister. Slutten av april peker seg ut. Vi tar gjerne mot synspunker og satser på å gå ut med datoer ca. ett år i forveien.

2 Likes

Høres fornuftig ut, Finn!

Er vel i tilfelle ein fordel å ikkje drage det alt for nær mai også, i forhold til eventuelle planar om diverse ølfestivalar. Kan ikkje reise vekk mange helgar på rad alltid heller. Men så er vel påska litt tidlig i april

Festival meg her og festival meg der! Var ikkje dette eit problem med evt treff i august og? Det er jo alltid ein ølfestival å reise på, uansett kva mnd som blir valgt???:thinking::roll_eyes::joy::joy::joy:

1 Like

http://www.beer-festival-calendar.co.uk/

Mai er ein stor festivalmånad. Gjenstår å sjå om HaandFestival vert første helga i mai neste år som i år, og sikkert MBCC helga etter. Då er dessverre valget enkelt med MBCC og eventuelt HaandFestival heller enn Ratebeer treff. 3 helgar på rad er ikkje overkommelig. Februar / mars er i grunnen fin tid, men det kan vel fort vere masse snø og eller bikkjekaldt :stuck_out_tongue_winking_eye:

April takk, fekk nok snø og kulde i Grimstad! Februar utgår for min del, januar og…

For meg passer det godt i mars/april.
Det skal bli hyggelig med en tur nordover hvis alt går i orden

Litt fraværende om dagen da jeg ikke kommer inn på forumet via pc.
Mobilen er litt slitsom med ille små bokstaver.
Men fint at Bryne tenker at det ikke er snø i Tromsø i april.
Synes nok at mars april er ok selv.
Vil gjerne ha snø.
Men mest av alt hyggelig selskap.
Hva som finnes av andre festivaler er ganske uinteressant i denne sammenheng.
Vanlige festivaler er det mer enn nok av.
Gleder meg meget til å se dere alle frender

1 Like