Ratebeer Norwegian Gathering 2018 - oppsumering

Stor takk til alle som deltok og gjorde dette til en veldig hyggelig og fin helg.
Håper dere alle har kost dere og fått smakt masse godt øl.

Vil også rette en stor takk til Tom Young (kjempetorsken), Nøgne Ø, Apotekergaarden, Sleeping Village, Kjerlingland, Homborsund, Qvart, Bjelle Gård og Arendals/De Tvende for at dere tok vel imot oss og delte masse snadder.

Tromsø har meldt seg på i kampen om OL…nei neste Ratebeer Gathering.
Det høres fortreffelig ut spør du meg!

Skål

2 Likes

Nesten alle deltagerene oppi Nøgne sin nye coolship.
kan da umulig bli noe surt her med en så blid gjeng

Gry, Terje og Sammy mangler. Tom er fotograf

4 Likes

Det er bare å slutte seg til samt legge til en stor takk til dere to i komiteen

1 Like

Sånn, fiksa bildet litt, jeg. Takk for et glitrende arrangement (selv om jeg skulka fredag og gikk tidlig på lørdag), det er alltid hyggelig å møte så mange kunnskapsrike og hyggelige ølnerder!
rbngTerje

5 Likes

Det blikket…

Bildet over knuser alle myter om grøftefyll. Sjekk fokus og konsentrasjon på gutta boys!

Ehhh, ikkje sikkert at foreldra til alle på biletet ville godkjent at eg la det ut på «Internettet» Fekk kalde føtter…

FEGIS!
Få det ut. Foreldra er ikke her!

My preciousssssssss…!! :joy:

1 Like

Admins ord er lov:

Takk for trivelig samvær og flotte arrangement! Veldig artig med bilder. Vel møtt i Tromsø 2020! Vi setter ned en saktearbeidende komité med en gang!

6 Likes

nå fikk du poeng @Bryne1

Mange søte jenter der gitt!

Hele gjengen som deltok sliter med meeto etter samingen Sigmund :innocent::innocent::innocent:

Det ble faktisk minst like mye #metoo-følelse etter det lille RB-ogandreølnerder-møtet vi hadde på Mungát på lørdag :wink:

I dag innviet vi vår coolship med et samarbeidsbrygg med ett av nederlands beste bryggerier. Lansering i 2019!

3 Likes

Veldig gøy (men ikke glem at vi allerede har innviet det med svette og tårer etter endt øl bonanza)

1 Like

Jeg regner med at dere har satt deres fotavtrykk på de ølene som kommer fra coolshipen vår :wink:

2 Likes