RB Gathering 2018 - Lørdag

Programmet for lørdag er lagt ut nå, spør hvis du lurer på noe
https://www.ratebeer.com/event/54783/

Tidspunktene, bortsett fra oppstart, kan nok endres noe, alt etter hvordan fremdriften blir.

1 Like

Oooohhhh :yum: Gleder meg! Par spørsmål:
Er det ingen som har ein kristen venn i Grimstradområdet som kan tenke seg å kjøre ein gjeng koselige syndere til og fra Nøgne Ø?
Peder fra Froland, er han ennå i gamet med sin Opel Kadett??
“Privat” smaking av medbrakte obskuriteter, bare etter midnatt eller til frokost? Kan dette bli gjort på Nøgne Ø? Kva er policy-en på medbrakt? Tvilsomt?

Peder fra Froland er opptatt med Yoga den dagen!

Anna fra Ukraina er veldig klar

1 Like

Sikkert klar for det meste…

:crazy_face::tada:

Jeg kan sikkert rekke å hente 3-4 personer i Grimstad. Ta gjerne kontakt (tom@nogne-o.no eller 980 09 878), så ordner jeg transport, ihvertfall TIL Nødingen på fredag.
Og ja: det er mulig å ta med medbrakt på bryggeriet ettersom vi sitter i et rom som ikke er regulert av skjenkebevilgningen vår.

Siden jeg er oppvokst på Den Riktige Sida av Nidelva, er geografikunnskapene mine om Grimstad noe svake. Hvis jeg tar bussen fra Arendal og hopper av på stoppet som rutetabellen kaller «Grimstad Odden», kommer jeg da til «Rutebilstasjonen i Grimstad» der Tour de Sørlandet-bussen kjører fra?

Grimstad Odden er i praksis rutebilatasjonen ja

Juhu! Bussen fra Arendal kommer til Odden kl 09:25, med andre ord i skikkelig god tid før Tour de Sørlandet-bussen drar.

1 Like

Terje, du får ringe en venn hvis du ser det blir forsinkelse.
F.eks meg på 909 64 320 eller Henrik på 970 17 034

//
hva…oppgir du mobilnummeret mitt til disse galingene?
herre
-smal brother

Jepp. Siden du tok deg friheten å editere posten min så gjorde jeg det :slight_smile:

1 Like

Det ryktes om brygging på Hotel Norge i Lillesand. Skal vi innom der på lørdag??

nope - no lillesand