Rune 1300 place ratings! 😈

Bøyer meg i støvet! Første nordmann over 1300 plass ratinger. Min konkurrent og evige nemesis :smiling_imp:

Du trenger tur både til Øyelege så vell som annet lege @Bryne.
1302 for å være nøyaktig fremdeles meget imponerende men en behøver ikke gange med 10.

Gratulerer Rune og lykke til vidre med godt arbeid. Og ikke minst gode beskrivelser.

Eg fekk ei sjukeleg lyst til å smøre på litt :smiling_imp: Får vel rette opp…

Bare la det stå, han er nok snart oppe i 13000 likevell.

Gratulerer Rune, meget imponerende og hardt arbeid bak disse tallene. Regner med at du vil få England komplett også i nærmeste fremtid ! :partying_face: :beers:

Gratulerer! :beers: :partying_face:

Gratulerer Rune!!

Is there a pub in the UK he hasn’t been to? :+1:

Fantastisk!

Nice work buddy
:slight_smile:

Ja, du og Holmen2 har jo lagt opp løypa for lenge siden. Vi (Finn og jeg) er jo noen gamle gubber så vi må bruke litt tid på å nå ditt og Holmen2 sitt nivå - mangler Bedfordshire i England. Så neste UK tur går nok til Luton eller Bedford. :sweat_smile:

Rune seems to have 45 of the 46 counties in England, 8 more than me!

1 Like

Rune, when you guys are next around, let me know. I lived in Bedford for 9 years. Not the greatest place for beer but there are a few decent places.

I have had a few good pints in Bedford :slight_smile:

1 Like

We hope to be back sometime later this year, perhaps November. Yeah, I’ll be sure to visit a few places in Bedfordshire then, and we may attend a festival or two. Finn and I really remember your kindness during our stay in Leicester, and hope to see you again, maybe later this year. We’ll stay in touch.

2 Likes

Imponerende

Gratulerer! Jeg var nylig innom JDW-puben The George i Croydon, en bydel i London hvor nordmenn ikke akkurat står i kø, hvis de ikke er fans av fotballaget Crystal Palace, da. Men hvem hadde vært i denne puben før meg? Selvsagt. Rune og Finn. Og er de to fornøyde, så er som regel jeg det også - selv om jeg bare har ratet en brøkdel av deres antall puber.

Nå ser det ut til at pubturen min til Liverpool i slutten av måneden vil ryke, etter at jeg pådro meg coronavirus (eller noe som ligner stygt) mot slutten av London-oppholdet.

:mask: