Rune 19 000 🍺

Passerte ikkje Rune nettopp 18 000 øl? Nå freser han forbi 19 000 i fin stil. For eit tempo, eg bøyer meg i støvet. Ser fram til eit øltreff i Tromsø om ikkje lenge. Skål :beer:

Med det tempoet der så blir du med å feire 20K for ham i Tromsa i sommer.
Gratulerer så mye Rune.

Gratulere så mye.
Da er det å finne en passende øl til 20 jubileet

Ingen tegn til at tempoet dabber av med alderen der nei! Gratulerer så mye!

Gratulerer Rune

Gratulerer så mye! :beers: :tada:

Tillykke

1 Like

Gratulerer Rune ! :beers:

Schiro vitayu og gratulerer Rune med 19k, verdig lederposisjon for en øl-amanuensis!
Цим ми вітаємо Руну з більш ніж дев’ятьма тисячами рейтингів пива!
Flagget til topps, hilsner også fra Odessa :ukraine:

Gratulerer Rune

Congratulations Rune! And under fairly difficult circumstances!

1 Like

Stor takk for gode hilsninger. Med oppsving for Gulating i Tromsø og meget bra tilgang av øl fra spesialpolet på Langnes går det helt fint med minimal reisevirksomhet. Men håper jo at det åpner opp snart, både i Leicester og andre steder. :smile:

Ikkje for å øydeleggje håpet, nå blei vel heile Leicester nettopp satt i karantene pga auke i korona tilfelle…
Har Gulating i Tromsø fått betre utvalg etter at dei flytta til Tromsdalen?

Ja, det har absolutt blitt bedre siden i mars i år. Det ventes inn mye nytt til du kommer, blant annet fra Juga. De har det meste fra Qvænbrygg, foruten #2, inne. Men du skal vel innom både Lakselv og Vadsø og får jo alt der. For tiden er det dessuten Harstadøl på growler ved Gulating utsalget. Du kan få en full oppdatering av øl og ølsteder i Tromsø hvis du sender meg din e-post adresse. :partying_face:

Sykes
Godt jobbet unge mann
Skål!