Rydde og slette høst 2018 🍁

Jeg sjekker like godt med Tom

Kilchoman er et destilleri og ikke et bryggeri, ja… (kan vel føres opp i parantes som med andre destillerier?

Whisky destilleri, labelen framstiller det som collab

Lervig denne gang…
https://www.ratebeer.com/beer/lervig-aktiebryggeri-konrads-imperial-stout/662032/
Ligger inne fra før, denne oppføringen slettes

Les 10 og 11 postar lenger opp :stuck_out_tongue:

1 Like

Kva med bryggeri som har hatt samarbeid med lokale kaffebrenneri? Normalt har vi vel då bare skrive litt om dette i Commercial description.

Brukar vel ikkje då stå godt profilert på frontlabelen som denne, vanligvis?

Og nok ein gang, at denne fortsatt står som eigen client brewer, forblir ei gåte. Er vel berre juniors ihuga kåtskap på antal bryggeri som gjer at den ikkje er utradert og flytta over til Ego:
https://www.ratebeer.com/beer/to-torste-maend-achtung-berry/436177/

Det neste vert vel at alt Westum-tullet vert oppretta også?

how how
glemt egentlig
du kunne jo spurt han selv på sist ratebeer treff
får sende han en meld om de faktisk kan selge selv

men westum kjenner jeg
ikke noe tull, men selge selv kan han ikke

beer_546250
…der er jo logoen til Grünerløkka Brygghus byttet ut Tim Wendelboe sin… :face_with_raised_eyebrow:

Amager / Jameson Green, Green Banshee :thinking:
beer_417324

den skulle jeg gjerne smakt

1 Like

Oppklaring: God Advent er basert på en enkeltmesket God Jul som er sukret opp med demararasukker til 10%.
Adventurous Brown er inspirert av Imperial Brown Ale, sukret med muscovado og demerara-sukker til 10% og gjæret med eikechips og chips fra et cypress-tre som Edvard hadde saget ned i hagen.
Med andre ord er dette to vidt forskjellige øl.

smekk på fingeren her altså

Ingen ting ble vel slettet? Det var vel bare et betimelig spørsmål som ble stilt.

Kokos i vente…

Til og med Yngvar var usikker, og trudde han hadde fiksa det, og skulle sjå på det. Men Dubbel advent er linka opp mot Twin otter i alle fall. Og infoen Erik no har fått skal inn i infofeltet på desse to øla.

Og til Westum, så har vel ikkje det noke å gjere i navnet på ølet på dei to Graff øla? Til nøden i infofeltet :grin:

nå mista jeg f…ta et bryggeri tick :face_with_symbols_over_mouth:

1 Like

Dakkal, må du redigere alle ratingane i forhold til bryggeri nummer? :joy::joy:

Berre vent, fleire skal vekk…:smiling_imp::smiling_imp:

blir en helvetes jobb å rydde opp i dette
så nå blir det ikke mer gjort her før over nyttår

Ctrl+Alt+Del

Eller enkelt og greit Format c:

:joy: