Rygr Stafangr

Jadda

Så kom Rygr til polet i Bergen, og Stafangr var jo riktig velsmakende. Det ligger allerede to versjoner ute av Stafangr hvorav den ene ikke heter noe mer, mens den andre heter DH 2.0.

Bildet på 2.0 stemmer jo, men Holmen2 har lagt ut sin (nye) rating under førstnevnte.

Spørsmålet til de med rett geografisk plassering blir jo hva som er rett her; trolig ikke den uten suffix (til tross for en insisterende Holmen2), men er det likt som 2.0 eller snakker vi 3.0? På boksen min sto det New England DDH IPA.

Den første som er registrert i 2018 er en egen versjon, uten tørrhumlig, tror jeg
Den som du har kjøpt er DDH, dobbel tørrhumlet, og ble lansert i år.
@holmen2 har bare vært litt ivrig når han liverata denne på Cardinal i går…

@Holmen2 sin rating skal altså flyttes til DDH versjonen?

Jepp
Så sant han ikke har noe mot dette selv, han har jo allerede ratet den andre tidligere…

Flott, eg ser at reitingen mi er flytta over til den rette :slight_smile: @gunnar, var den utgaven me reita på Brix òg DDH 2.0? Eg ser at eg likte han mykje betre der…

Ikke sikker, jeg var ikke med dere så det vet jeg ikke sikkert, kanskje @bryne vet?

Ut fra datoene så er jeg redd du hadde DDH 2.0 utgaven.
Ser jeg hadde den første noen måneder tidligere og hadde DDH 2.0 omtrent samtidig med dere.

Det var nok versjon to som var på tapp då du var på Brix. Men, eg var sjåfør…

Kjører du @bryne ? det er vel lov å drikke øl og kjøre traktor på Bryne

Trillebår.

Jepp, eg disponerer traktor og tilhenger, men Holmen2 stiller alltid i finbukse med press. Ville vore eit bondsk overgrep å forvise han til ein åpen, lett tilsmusset tilhenger :grin: