Sånn bare for å ha sagt det

Det hender at jeg overser ett eller annet
Eller rett og slett glemmer noe (har ikke glemt Bad Santa Kai-Sindre…)

Da kommer jeg sikkert ikke til å se det heller
Så om storebror også har misset en eller annen retting

Send en mail!
De ser jeg jo garantert, og de blir liggende. Sånn at jeg kan gå tilbake og kikke om jeg ikke får gjort det øyeblikkelig

hugs and kisses
little brother

Det kan bare Lillebror, og bare, bare han / Det er det bare Lillebror, og ingen fler som kan.

1 Like

Men registreringen min for Stolt Ulydig Saison ble slettet. Ikke flyttet men slettet. Bildet jeg lastet opp viser klart og tydelig ULYDIG. Hvem er ADMIN synderen her? Kan synderen fixe opp i rotet sitt igjen?

Den som var feilskrevt som UGYLDIG har blitt justert etter at jeg la inn ULYDIG mens min som var korret i ugangspunktet ble bare slettet uten videre. De gadd fan meg ikke engang å legge inn bilde på den som var feil som de korrigerte engang. Regner med eneste reaksjon fra Admin idenne saken er å slette dette innlegget grunnet spåkbruk.

Your beer rating for Stolt Ulydig Saison was deleted from the database along with the beer attached to it. We’re sorry about this, but it was probably the case that the beer was already in the database. A common error is that the beer was misspelled when you tried a search. No worries. It happens to us all! You can try again if you like… but please don’t try entering the same beer without first consulting an administrator! Thanks for your understanding. The Admins (Submitted by Admin#137676) The Rating Appearance Aroma
Mouthfeel Flavor Overall Comments:

Ikkje førte gang med rot i samanslåing, feil alias og greit. Monkey business…

Monkey bussubes er vel kanskje rette ordet…
Her har jeg først antydet feil. Ingen korreksjon. Så oppreter jeg og deretter en uke etterpå blir den slettet til tross for at den jeg opprettet er den riktige.

Jeg gidder ikke mer.
Enten fixer en admin opp eller så slutter jeg å bruke RB-

Det er ganske enkelt å forklare den igrunn
Rettet navnet på den som hadde en rating. Den UTEN rating ble dermed slettet
Enkelt og greit :slight_smile:

forøvrig er det enklere med en mail på enkelt ting
særlig en en suuuuur
her er vi alle blide og fornøyde

skal legge inn det fine bilde så fort ratebeer har våknet
i dag går det litt tregt her

Sur mail for f… du skulle sett den jeg sesurerte selv, den var sur og full av ord som selv en nordlending ville skjemmes over.
.
Og til din info den andre var ikke UTEN.

Nyter nå den siste 7 Fjell Go’Stemning 04 - India Pale Ale - Idaho + Amarillo i stolen hjemme.
Helt grei Session, gav den 3.5 for interesserte.

Kor fant du den Nils?

Den stod i hylla på Spar på Bryne idag.
Løper du så blir første man å registrere den på RB. 129 på Untappd allerede.

jo den var UTEN mulig den hadde en tick - det sjekket jeg nok ikke
tikk takk

men bilde havner nå straks tilbake
:star_struck:

Du sliter Cunnigham.
Blir i Oslo 17&18 Du kan ha en tynn mulighet til å overtale meg da.
Skal se om jeg greier å få tatt det opp med sjefen din tidlig 16 før jeg går på Sabeltann forestilling.

17 og 18 juli? @nilsas

jeg har så mange sjefer
om HUN sjefen ikke setter på hengelåsen så er det ikke umuli at jeg dukker opp

Kjenner igjen den, min SJEF wil jeg skal slutte å drikke øl. :frowning:

Nils, du er ein stor mann! Den naturlige sjef i eit forhold, eller??

1 Like

jeg har akkurat startet ferien da @nilsas
har en plan om Tyskland og Gotland
så litt uvisst - men hadde vært artig

Du får da ikke ferie med all den korrigeringen som @Bryne og @Inbreak (nå også med god hjelp av @gunnfryd) produserer for deg.

sant det @nilsas

det er en fyr som blir skikkelig sur om det er noe med et bilde som ble borte også
så her er det bare å holde seg hjemme
Hjemmekontor på Schouskjelleren blir bra

1 Like