Secret Sinterklaas 2018

By popular demand (nou ja, zoveel deelnemers waren er niet vorig jaar) toch dit jaar maar weer een Secret Sinterklaas.

We houden het leuk. Pakje van hooguit 25 euro, het leven is al duur genoeg, Bieren uit je eigen regio, of bieren waarvan je zeker weet dat je de ontvanger er een plezier mee doet. In ieder geval geen bieren die de ontvanger al kent/heeft gerated.

Het wordt een snelle ronde: inschrijving tot en met zondag 18 november. Inschrijving wil zeggen: bericht naar mij toe met naam en adres, en eventuele haalbare wensen en/of favoriete bieren. Ik zal maandag 19 of dinsdag 20 iedereen berichten wie zijn ontvanger is.

Het zou leuk zijn als het pakje in ieder geval op pakjesavond (dus 5 december) bij de ontvanger is. Dan hebben we allemaal een mooie avond.

Als je het pakje hebt ontvangen draagt een fototje posten bij aan de feestvreugde. Tenslotte: aan Pietendiscussies doen we niet, dan laten we aan anderen over.

2 Likes

Nice. Ik suur je morgen een berichtje!

Hoera!

Nou, Maarten en Sjoerd, jullie kunnen elkaar een pakketje opsturen :sunglasses:

Ik sla weer over. Hoewel ik hier best wat oude zooi heb waar ik vanaf wil…

1 Like

Unrated voor mij?

Nou, ideale reden om wel mee te doen :sunny:

Beetje late reactie, maar daaruit blijkt maar eens te meer dat ik gewoon niet weet waar ik de tijd vandaan moet halen op dit moment. Volgend jaar weer.

1 Like