Sider 🍏

De som vil ha sider til julematen her pÄ 2. juledag fÄr Kvestad Anno fra Hardanger, og et par fra OmCider i Hjelmeland.

1 Like

Eg serverer diverse juleÞl og eplemost frÄ Sandalen pÄ fÞrste dag.

Åpnar vel ei flaske Alde Svans ila jula. Og tenkte Ă„ prĂžve Edel FjellskĂ„l til lutefisk. Elles gĂ„r det i Ăžl

Sider kjem for salg i januar/februar 2022, har eg fÄtt bekrefta pr sms.

1 Like

Kopiert frÄ SÞrumgÄrden rett utanfor Kongsberg. Tipper de ser kva som er av interesse her :grinning:

NÄ er det store mengder hÞsteklare grÞnnsaker hos oss, tilgjengelig i REKO Kongsberg, Drammen og Oslo Sentrum/Sukkerbiten, og direkte fra gÄrden etter avtale.
Vi har brekkbÞnner, sukkererter, mangold, lilla salatlÞk, plukksalat, ekebladsalat, grÞnnkÄl, lilla grÞnnkÄl, palmekÄl, lÞpstikke, koriander, bladpersille, tunbalderbrÄ/pineappleweed og squash.
Og som alltid honning, eplemost og saueskinn.
Og hvis du kommer innen polets Äpningstider kan du ogsÄ fÄ kjÞpt cider. Med en alkoholprosent pÄ 6,5, lett, frisk og perlende.
Ta kontakt pÄ tlf 464 72 880.

Litt uklart omkring navn pÄ sideriet og kva for logo som blir brukt. Eg har sendt mail med spÞrsmÄl om dette.

Nytt sideri pÄ gang i Randaberg. Har produsert eplejuice og andre fruktdrikker i ein del Är. Underteikna og Nilsas var innom i dag. Blei godt mottatt, rikelig med alkoholfrie smaksprÞver. Den fÞrste sideren er bare nokre fÄ veker unna. Stay tuned!
https://www.lyngnesgaard.no/

2 Likes

FĂ„ gjerne tak i til meg om du skal handle. :smiley:
Og Sandalen (med unntak av Rubisider). :innocent:

Sandalen kjem med ein ny sider pÄ polsleppet i mars.

Enda eit sideri i Ryfylke. Dei har snart 2000 liter sider klar for salg.

1 Like

Siderprodusentene i Hardanger sÞker ny sjef for den samlede virksomheten, noterte jeg meg nylig. Det har ogsÄ den lokale Hardanger-humoristen Kvitanesen fÄtt med seg. Her er hans bidrag:

Sidersjef

Ja, du trur det kanskje ikkje , men no har det hendt i Hardanger!

SiderbÞndene har slÄtt seg saman, slÄtt ut dei siste sure drÄpane av strid og baksnakking og skal tilsetja sin eigen direktÞr i full stilling!

Eg har tenkt Ă„ sĂžkja sidan eg ikkje er innkalla til intervju som feiar i fjellet. Sidan feiinga bere var ein julijobb, hadde det vore midt i blinken for meg.

Men no har gravejournalistane i lokalavisa «Hordaland» funne ut at eg kanskje er inhabil! Eg forstÄr ikkje noko av dette, eit skandaleoppslag berre for Ä selja aviser!

Det er rett at eg likar eit glas i godt lag. Sideren skal ikkje vera for sÞt, ikkje for sur, ikkje for gamal ikkje for ung. Han skal drikkast som om det var eit konsentrat av solstrÄler og frie vers, som ein miks av Hardanger og himmelen i lag med folk som tenkjer, men kan la tankane flyga.

At eg kjenner siderbÞnder, har reist verda rundt med dei og hatt ein matbit i lag med sume av dei, skulle ikkje gjera meg udugeleg som direktÞr. Det har ikkje vore snakk om kvite dukar og hÞge stettaglas, nei ikkje eingong i bestastova har me site. Kva me har snakka om der nede i den stupmyrke kjellarstrupen? Det har vore litt om styrkje og smak, litt om turane me har gjort i lag i fjellet, litt om dei som fÞre har fare, prestar og klokkarar, diktarar og all slags raringar. Det er dei som er bygda si sjel. Aldri har me snakka om framtida, ho mÄtte koma som eit nyfÞdd barn.

Eg er kanskje redd for at dei no ikkje vil tilsetja meg fordi dei meiner at eg veit for mykje, kjenner for mange. Men eg vil lova aldri Ä orda frampÄ om faglege emne nÄr eg mÞter siderbÞnder i framtida. Me skal gjera som me alltid gjer, snakka om gamlekÊrastar og kor glatt golv det var pÄ ungdomshuset pÄ 70-talet. Etter tre glas skal me syngja Sidervisa og gÄ ut for Ä kjenna pÄ maiknuppane.

Nei, kanskje er det best for alle at eg trekkjer sÞknaden. Men kva skal dÄ avisa skriva om? Det seiest at kvinnene no tek til Ä lika sider. Kanskje dei kan bruka ei av dei som direktÞr?

2 Likes

Kjekk lesing for oss som har abonnement i Amedia og dermed kan fĂžlge med pĂ„ kva som skjer pĂ„ siderfronten i Ryfylke ved Ă„ snoke innom “Strandbuen”

1 Like

Der produseres mye god sider i Rogaland, blir spennende Ä prÞve ogsÄ denne


https://www.ratebeer.com/beer/sandalen-knedrepar/990432/
Denne er nÄ Ä finne pÄ fleire pol i Rogaland og sjÞlvsagt direkte frÄ sideriet.

1 Like

Men ikke pÄ JÞrpeland (hulk) 
Da mÄ jeg nok til byen (Stavanger) om ikke altfor lenge.

LÞp @Sigmund , holder den kvaliteten til de 8 fÞrste sÄ kan du bare glede deg. Det gjÞr i alle fall jeg.
Jeg anbefaler at du turen Ä kjÞper pÄ sideriet hvis du fÞrst skal over dammen.

Kvalitetssider fra Viste inntar polet – BREWOLUTION ROGALAND

1 Like

Alle 7 kan anbefales pÄ det varmeste.

1 Like

Hadde ein berre fÄtt tak i dei. Ellers sÄ er det ingenting som slÄr dei beste frÄ Hardanger :smiley:

1 Like

du for komme inn og smake den som vi lager, Kattugle Berg med og uten bobbler :slight_smile:

Fortsatt ingen informasjon Ä finne pÄ internett? Hverken sideriet eller sideren.