Sider

Og den som heiter Alvavoll Hardangersider eksisterar strengt tat ikkje. Huskar ikkje heilt kva han sa ein gong tidligare eg var innom, må finne igjen gamle notat. Trur det var heilt i starten og den er ein av dei som no har eit “skikkelig” navn.

Då får @yngwie finne ut kva i all verda han har drukke? Det er bare han som har ratet Alvavoll Hardangersider.
Er har sendt mail til Alvavoll med spørsmål om ulike versjoner av Munkagard. Om det er fleire varianter for eit år, blir det berre kaos. Du må leite litt på sida av etiketten for å finne info om epletypar. På nettsida til Alvavoll er det berre ein Munkagard…

Sikkert best å berre ha ei listing, og heller prøve å liste opp mest mulig info. Med mindre det er gigantiske avvik. Når det er så variabelt som det er frå år til år, og det ikkje vert framheva bedre enn dette, så er det vel det enklaste.

1 Like

Drakk den av flaske kjøpt på sideriet, med helt normal etikett på. Har selvfølgelig ikke gjettet når jeg la den inn. Tipper det er den som untappd kaller Tradisjonell & Musserande.
Den andre flaska jeg fikk derfra hadde jeg med i bussen til Zwanze samme år.

15%-regelen er for øl og egentlig laget for Sverige og Finland. Som du selv sier er det stort potensiale for forskjell fra årgang til årgang når det er snakk om sider enn øll. Litt usikker på hvordan den grensa bør være, men så vidt jeg husker kan nok 15% være i minste laget.

1 Like

For dei som kan logge inn med Amedia

Der er så mye sider på gang nå at man nesten kunne hatt egen nettside: ratecider.com . Har gitt opp å få med meg alt, men fikk ihvertfall kjøpt de to nye fra Buhagen nå.

1 Like

Regner med at cider racerene har fått tak i masse cider ticks til Jæren Ølfestival

Mnner om at regnearket er tilgjengelig, forløpig er det bare Sigmund og Bryne som har lagt inn noe.
Regner med ca. 50 totalt er passe for kvelden så legg inn de som har noe.

Åssen i hel… tenker du Kjetil skal klare 50 øl??? Må bli mye alkoholfritt da :crazy_face:

Vi vet Kjetil legger inn årene etter 40 alkoholfrie, så da sitter bare du og jeg igjen som i fjor.

2 Likes