Det jubileres tett og heftig blant våre beste menn på RB. Sigmund har hatt 10 000 øl i sikte ei stund og jammen kom den i boks. Gratulerer! Alltid kjekt å nyte/misbruke øl i ditt selskap
Gralla!
Gratulerer “Unge mann” alltid koselig å dele ei øl i ditt selskap.
Da får du benytte dagene i Tromsø godt i April slik at du går forbi også Rune.
Ser frem til neste gang vi møtes over ei øl.
Skål.
Takker! 10000 forskjellige øl høres kanskje mye ut, men så har jeg da også brukt 18 år av livet på å komme dit - så fordelt på antall år blir jo dette nesten edruelig!
555 i året +1 hvert skuddår er da stødig det.
Det gir deg 1 daglig øl samt 1-2 ekstra hver fredag og lørdag til å svelge unna det godt utvalget på NRK med.
Men, Sigmund? Du burde hatt eit Jubileumsøl med ditt navn på Cardinal?? Klassisk engelsk stil kjenner eg deg rettt. Old Ale
Burde nok det, men tør ikke stresse opp Tom de nærmeste ukene mens der installeres ny heis i bygget. Får si meg fornøyd med to favorittøl som ble tatt inn i utvalget på min anbefaling: Worthington’s White Shield og Marston’s Owd Rodger.
Gratulere så mye med de 10
Treffes om ikke så altfor lang tid i Tromsø
Grattis frende
Godt jobbet.
Eller…det er bare 555 (og en half pint) i året
Hmmmm men du er i godt sig. 9 år til 20K
Utmerket dette, Simund. Alltid noe fornuftig å lese i dine omtaler.
Gratulerer Sigmund! Stor milepæl.
Ser fram til å treffe deg i april!
Gratulerer så mye Sigmund ! God kvalitet på ratingene er noe som alltid har kjennetegnet dine skriverier. Jeg har også vært så heldig å dele noen hundre av disse ølene med deg. Skål fra Sandnes
Gratulerer!
Gratulerer med 10 K
Jøss der kom den, grattis!