RateBeer Forums

Sigmund 10 000 🍺

Det jubileres tett og heftig blant våre beste menn på RB. Sigmund har hatt 10 000 øl i sikte ei stund og jammen kom den i boks. Gratulerer! Alltid kjekt å nyte/misbruke øl i ditt selskap :grimacing:

1 Like

Gralla!

1 Like

Gratulerer “Unge mann” alltid koselig å dele ei øl i ditt selskap.
Da får du benytte dagene i Tromsø godt i April slik at du går forbi også Rune.
Ser frem til neste gang vi møtes over ei øl.
Skål.

1 Like

Takker! 10000 forskjellige øl høres kanskje mye ut, men så har jeg da også brukt 18 år av livet på å komme dit - så fordelt på antall år blir jo dette nesten edruelig!

555 i året +1 hvert skuddår er da stødig det.
Det gir deg 1 daglig øl samt 1-2 ekstra hver fredag og lørdag til å svelge unna det godt utvalget på NRK med.

1 Like

Men, Sigmund? Du burde hatt eit Jubileumsøl med ditt navn på Cardinal?? Klassisk engelsk stil kjenner eg deg rettt. Old Ale :thinking:

2 Likes

Burde nok det, men tør ikke stresse opp Tom de nærmeste ukene mens der installeres ny heis i bygget. Får si meg fornøyd med to favorittøl som ble tatt inn i utvalget på min anbefaling: Worthington’s White Shield og Marston’s Owd Rodger.

Gratulere så mye med de 10
Treffes om ikke så altfor lang tid i Tromsø

1 Like

Grattis frende
Godt jobbet.
Eller…det er bare 555 (og en half pint) i året
Hmmmm men du er i godt sig. 9 år til 20K
:star_struck:

1 Like

Utmerket dette, Simund. Alltid noe fornuftig å lese i dine omtaler. :sweat_smile:

1 Like

Gratulerer Sigmund! Stor milepæl.
Ser fram til å treffe deg i april!

1 Like

Gratulerer så mye Sigmund ! God kvalitet på ratingene er noe som alltid har kjennetegnet dine skriverier. Jeg har også vært så heldig å dele noen hundre av disse ølene med deg. Skål fra Sandnes :partying_face: :beers:

1 Like

Gratulerer! :tada: :beers:

1 Like

Gratulerer med 10 K

1 Like

Jøss der kom den, grattis!

1 Like

Add To RateBeer

Add A Beer
Add A Brewer
Add A Place
Add An Event

Manage Your Account

Add Premium
Edit Profile

RateBeer Newsletter

Subscribe to our newsletter, RateBeer Weekly, a must for understanding new people, places and beers in worldwide craft culture.

Stay Connected

2000- 2017 © RateBeer, LLC. All Rights Reserved. Privacy Policy | Terms of Service