Sigmund

Håper vi alle kan sende mye gode tanker og vibber til vår kjære Sigmund om dagen
Sånn at alt blir bra
:two_hearts:

2 Likes

Ja, det gjør jeg gjerne - han har alltid vært der. Grundig, hyggelig og omgjengelig ratebeervenn. :smiley:

1 Like

Tankene går med håp om snarlig bedring.
Som Rune påpeker alltig hyggleig, grunding og omgjengelig RB venn…

1 Like

Sigmund😰

Takk for alle “god bedring”-ønsker! Nå er jeg hjemme igjen, etter 3-4 sykehusopphold hvor bare effektiv legehjelp reddet meg fra å innta de evige ølhaller, samt 3 rehab-opphold på sykehjem. Utrolig hvor mye faenskap noen bakterier kan stelle i stand. Etter ca. 8 ukers betennelsesfrihet er det meningen at jeg skal gjennom en operasjon over nyttår, og da håper jeg ting normaliserer seg. Men uten galleblære, samt med en sliten bukspyttkjertel og ditto lunger, er nok de store og tunge.middagers tid forbi, og ølfestivaler er det nok også slutt med. Men jeg fortviler ikke - jeg har innvilget meg selv 1 alkoholenhet pr. dag i tiden framover (hvis der ikke oppstår kontraindikasjoner), og ser ikke bort fra at det da kan dreie seg om øl som må rates på RateBeer. De første årene på RB var jeg ganske happy hvis jeg fikk ratet ett nytt øl hver dag, og det tempoet har jeg altså tenkt å vende tilbake til. Højt skum!.

3 Likes

:heart_decoration:

Godt å høre at det står bra til

1 Like

Velkommen tilbake, godt å ha deg på beina igjen.
:beers:

2 Likes

Veldig hyggelig å ha deg tilbake! En pr. dag er kanskje mange av oss burde sikte mot…… 5-om-dagen er vel heftig.

1 Like

Veldig bra at du er tilbake Sigmund. Har savnet dine velskrevne og nyttige ratinger. Bare ta tida til hjelp.

1 Like

1 øl til dagen, det blir 14 øl på ein to vekes tur til England. Hadde du klart det,Finn? :thinking:

Det varma hjarta mitt å få høyre livsteikn frå Sigmund! Eg markerer det med ei (ja, bare ei) øl i kveld😬

1 Like

Noe sier meg at det ikke hadde holdt med anbefalte 5 om dagen heller da.

Der er unntak fra regelen hvis man er på pub-runde i England! Men det holder kanskje med en øl (og Place-ratingen) i hver pub? Jeg har imidlertid bestemt meg for ikke å dra mer til utlandet (inkl. England) før absolutt ALLE Covid-restriksjoner er borte. Hater munnbind.

Bryne: Neida. Men 365 (366 i et skuddår) på en saftig Englandstur og 0 resten av året er også en mulighet.

1 Like

Godt å ha deg tilbake igjen. Pass på deg selv!

1 Like