Slette - Rydde - Mene og fallerallera VINTER 20 ❄

Hipp hipp her kommer den kalde fine tia

Nå må du bremse litt da er enda 4 uker til vintern offisielt er igang her i landet.

1 Like

Juleølet har kommet
Da erre vinter
BASTA

1 Like

Jada og noen butikker selger julepynt i januar også, det betyr ikke at det nesten er jul.

https://www.ratebeer.com/beer/cervisiam-jungle-juice/871999/
:beers:Jingle, jingle, jingle, jingle, jingle,jingle, jingle :beers: - ikke jungle :parrot:

1 Like

Gabba gabba hey

1 Like

https://www.ratebeer.com/beer/amundsen-silhouettes-of-green/872220/

En spanjakk har lagt til denne med informasjon på spansk! Har litt lyst å slette heile greia. Kan alltid legge til på ny seinare. Dette er ein single hop serie som knapt har kome til Norge. Mange ulike på UT! Kan ikkje sjå kva for ein humleutgave denne «spanske greia» er.

Din jæ… heimføding! Spanjoler og hottentotter må da også få lov å legge inn øl, så lenge de ikke legger inn feil informasjon. Det står jo klart og tydelig at humletypen her er Enigma. Altså dette ølet (for dem som må ha hjelp av untappd for å finne snoppen sin når de skal pisse) : https://untappd.com/b/amundsen-bryggeri-silhouettes-of-green-enigma/4005334

Eg har lagt til mange spanske øl men ALDRI med informasjon om ølet på norsk…

1 Like

Mye av dette er jo ikke å oppdrive i Norge engang så hva f…gjør vel det om teksen er på spansk.
Holde lenge når navn og stil og abv er riktig.
Vi har et par bryggerier i dette landet som er nesten mer opptatt av å markedsføre nye produkter i utlandet og aldri gjøre dem tilgjengelig her på bjerget. Skal ikke nævne navn, men personlig går jeg stort sett forbi dem med untak av om der dukker opp noe godt da.

2 Likes

Spansk er et verdensspråk, og morsmål for nærmere 500 millioner mennesker. Noen millioner til har lært spansk som fremmedspråk. Norsk forstås, med litt velvilje, av ca. 20 millioner mennesker.

1 Like

Drit eg i, men den argumentasjonen må vi då kunne tillate informasjon om norske øl på Mandarin. Tross alt VELDIG mange som snakker og les det språket.

Google Translate er din venn. Til og med BeerAdvocate har oppdaget det, og gått bort fra kravet om at alle bidrag skal være på engelsk.

Minn meg på at jeg ikke setter meg mellom dere to neste gang vi skal samles og dele noen øl.

Det går så fint så. Bare vi får nok alkohol, blir vi snille som lam. Men nå skal jeg jaggu meg ha en av de glorete ølboksene fra Amundsen. Med navn på engelsk, of course.

Hvor ble det av Bryne vs Sigmund tråden…

Vel, eit rykte seier at Sigmund har «invitert» til holmgang. Han stiller vist med våt selleri og hjulvisp.
image
Eg girer opp eit hakk etter inspirasjon frå 80-talls klassikeren «Top Secret» :smiling_imp:

Minn meg på å ikke bare unngå å sitte mellom dere to neste gang vi deler ei øl, men også at jeg sitter med rygget til så jeg slipper å måtte se på galskapen. Tipper @gunnar også deler min bekymring der.

Ikkje gløym normale koronatiltak og ein meter avstand. Vi er ikkje i 2019 lenger :laughing:

Det er vel 2 meter som gjelder nå så da får jeg eget bord.

2 Likes