RateBeer Forums

Slowchatje deel 1

Ik ben een keer zelf medewerker geweest, toen was het in de Houtrusthallen in Den Haag. Zal 1981 of zo zijn geweest. Toen waren er 12 of zo NL bokbieren, werd Bavaria Bock bij Gulpen gebrouwen. En had je Sleutel en Hooiberg bok van Heineken als zeldzame uitgaven.

1 Like

Haha nice

Dat is al het tweede PINT festival dat sneuvelt na eerst al Gouda. Ben wel benieuwd wat die negatieve publiciteit dan was…

Het heet wel PINT, maar die hebben we dus niks meer mee te maken. Is een losstaande stichting die zn kont tegen de krib heeft gegooid, met bovenstaande resultaat dus.
Negatieve aandacht: te duur, geen eigen eten meer mee mogen nemen (al snap ik dat wel een beetje gezien de lopende buffetten die sommigen dachten mee te moeten nemen), te weinig statafels, te grote glazen (25cl), ‘ruzie’ tussen PINT en de stichting…

1 Like

Overgenomen door ABInBev wsl. Dan weet je dat de tent vroeg of laat gesloten wordt toch?

1 Like

Dilemma, een van de ratebeer appontwikkelaars vraagt of ik een nieuwe versie wil proberen en mijn ervaringen wil delen. Aan de ene kant ben ik loyaal aan ratebeer, maar aan de andere kant zit ik dan gratis arbeid te verrichten voor Inbev. Ik ben niet zo anti-Anbev dat ik ratebeer niet wil gebruiken of geen BCBS koop, maar gratis werk doen is wat anders.
Kortom, ik voel me een admin.

Nog veel erger; je moet die kut app gebruiken

1 Like

Doen en afbranden

1 Like

Als ik de illusie had dat het de gebruikerservaring zou verbeteren zou ik het doen. Maar er wordt ook al een jaar dezelfde feedback gegeven door meerdere users (zie offline raten) en daar wordt vooralsnog niet erg naar geluisterd.

Doe mee met de Untapp’d groep: Verzuurde Ratebeerians.

Geen idee hoe het werkt, maar we moeten een eenheid vormen.

1 Like

Goed plan.

Voor wie het nog niet door had: I’m out of here. Ik zal nog regelmatig de fora lezen en misschien soms reageren, maar raten is voorbij. En alsof ze het doorhebben kan ik mijn settings niet meer veranderen: ik krijg dan de boodschap dat het email adres ingevuld moet zijn, wat het ook is, maar kan niet veranderd worden. Meer iets voor de ergernissen dus…

1 Like

Overigens heb ik mijn BeerAdvocate account (wat volgens mij al ouder is dan mijn RB account) nieuw leven ingeblazen. Ik zit daar onder mijn echte voornaam. 5 ratings inmiddels :sunglasses:

1 Like

Eindelijk weer eens een post die ik niet leuk kan vinden

Jammer! Maar ja, adminnen staat nu mij mij ook op een laag pitje. Blijf de fora volgen iig!

AB-Inbev claimt nog een slachtoffer.

Ik kan me nog iemand herinneren, die daar prachtige interpretaties van maakte met griezelig accurate interpretaties van bepaalde RB gebruikers.

1 Like

Jammer Potjebier, maar succes op de andere site.

Zeg niemand is nog een programma tegen gekomen dat automatisch alle ratings overgooid naar Untappd he? Heb geen zin in bijna 3000 ratings handmatig over te moeten gooien. Maar denk dat ik er niet onderuit zal komen. Als backup dan. Ik blijf nog wel hier mn beoordelingen plaatsen.

Vind de statistieken te handig… tenzij untappd die nu ook heeft, zoals wereldkaartjes etc.

Qua Forum gebruik, meh blijf even afwezig als altijd.

Je kan het zwaar hebben als Ratebeer-lid dezer dagen. En toch, allemaal peanuts vergeleken met wat een PINT-lid doormaakt.
https://www.nederlandsebiercultuur.nl/blog/109-half-a-pint

1 Like

Hahaha, PINT… :roll_eyes:

Pint is idd ouderwets en ‘t is een sterfhuisconstructie, ze doen niets voor de jongere generatie, maar blijf voorlopig nog wel lid want die 10% korting is wel mooi meegenomen.

1 Like