Slowchatje deel 1

@DutchDrebus Slot oostende is t nieuwe emelisse. We gaan t zien! @Borresteijn ik zag ze nieuw binnen bij speciaalbierpakket.nl, zaakje zit vlakbij mn werk.
Nou ik je toch aan de lijn heb - jij hebt vorig jaar een fijne amsterdam crawl op poten gezet en nu stuurde mn zus van de week dit artikel door over bier in rotterdam https://www.debuikvan.nl/rotterdam/top-10/al-het-goede-komt-uit-de-tap-10x-speciaalbier-drinken?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_campaign=Facebook-berichten&utm_content=speciaalbier&utm_term=top-10-2017-11-11
Is er animo voor een Raid Over Rotterdam

1 Like

Tijd voor een polletje?

2 Likes

Ik heb er een topic voor gemaakt

Mocht iemand nog 900 euro over hebben, je kan er nu een KBBS van kopen.

1 Like

Baby’s zijn duur deze tijd.

Volstrekt belachelijk. Niet van onze bevriende aanbieder, maar iemand dit ervoor over heeft. Tuurlijk, lekker die gekkies laten doen maar het blijft belachelijk.

Oh, wie biedt het aan dan?

Chris kermis (die net een bier van 700+ euro heeft gekocht)

Welke was dat btw ?

Die extra 1, achter de naam zie ik bij mij af en toe ik heeft te maken met de inlogging. bij dubbel lijkt er iets geks te gebeuren.

Helemaal knetter.

Lachuh, de bcbs black friday hype nu ook in Nederland. De Hopt site trok het schijnbaar even niet meer en slaapzakken voor de Bierkoning.

Tegelijkertijd staat KBS voor 4,95 op diezelfde site. What a time to be alive.

Kak 4.95??? Fuck, van de week voor 7.60 gekocht…

Ach wees gerust was al binnen 15 minuten uitverkocht …

Twee jaar geleden voor 15 euro bij de Bierkoning gekocht…

Vorige week 3 kratjes Bavaria (12 flesjes) voor €9.95

wanneer zien we de untappd ratings daarvan.:grinning:

Die tijd heb ik achter me gelaten.

Ik vind het wel interessant… ik koop in Duitsland Stone bieren die in Berlijn gebrouwen zijn, en ik tick zo toch Amerikaanse bieren weg… Leuk voor de USA stats maar echt kloppen doet dit niet, toch?