Statstiekje - Burgemeesterschappen

Een snel statstiekje: hoeveel burgemeesterschappen heb je, en met welke ben je het meest content?
Zoek op via: https://www.ratebeer.com/user/{usernumber}/mayor/

ik heb er 13:

Village Beer Merchant USA, New York, Buffalo 44 6
La Vache Folle Spain, Burgos 32 7
Wegmans - Buffalo (Amherst) USA, New York, Buffalo 12 2
Jabato Spain, Burgos 11 5
Pearl Street Grille and Brewery USA, New York, Buffalo 10 1
Cole’s USA, New York, Buffalo 9 2
Cerveceria Flandes Spain, Burgos 9 3
12 Gates Brewing Company USA, New York, Williamsville 8 2
Mitra Druten Netherlands, Druten 7 1
The Bronx Brewery USA, New York, Bronx 7 2
Consumer’s Beverages - Sheridan USA, New York, Amherst 5 1
Beers & Barrels (at the Harbour) Netherlands, Utrecht 5 1
Consumer’s Beverages USA, New York, East Amherst 1 1
1 Like

Ik heb gesolliciteerd voor die van Amsterdam, maar ik ben afgewezen en nu zijn ze opnieuw aan het zoeken.

2 Likes
Slijterij VOS Netherlands, Geleen 12 6
Stadsbrouwerij De Drie Ringen Netherlands, Amersfoort 5 1
Brouwerij De Fontein Netherlands, Stein 5 3
Au Baron France, Gussignies 3 2
Caf� Van Ouds Netherlands, Nijmegen 2 1
Le Comptoir du Malt Amiens France, Amiens 1 1
Cerveja Lince Portugal, Lisboa 1 1
Brauhaus Gastst�tte Schreckenskammer Germany, North Rhine-Westphalia, Cologne 1 1

Ik doe te weinig toevoegen waar ik het bier vandaan heb…

1 Like

Slechts 3. Vul wel altijd braaf in waar ik een bier vandaan heb, maar ik kom ook niet in heel veel verschillende winkels en ik drink veel bieren thuis of bij benzai.

1 Like

:sob: Ik ben blijkbaar de koning van het grensgeval: Hoort het wel thuis op Ratebeer?.. Nou, als ik moet kiezen dan ben ik wel trots op Proeflokaal Martinus in Groningen, want ik ben in m’n leven 5 keer in Groningen geweest en 1 keer in Proeflokaal Martinus. Meteen Mayor, boem!!

Ik doe zelf helemaal niks met deze stats overigens, dat blijkt wel uit de lijst denk ik… Eerste keer dat ik dit lijstje zie!

1 Like

Het zegt nogal wat over de activiteit van Amerikaanse raters op RateBeer dat een kinkel uit focking Steenwijk, Overijssel mayor is van zoveel places in Oregon en California.
Stiekem wel een beetje trots op m’n Drie Dorstige Herten mayorship.

SpeciaalBierPakket.nl / Drankenhandel Leiden Netherlands, Leiden 379 114
Slijterij Bij Bert Netherlands, Steenwijk 77 50
Drankenspeciaalzaak Jelle Netherlands, Leeuwarden 41 17
Stanislaus Brewskovitch Zwolle Netherlands, Zwolle 37 21
Speciaalbier Caf� de Markies Netherlands, Leeuwarden 13 5
Kisjes Slijterijen Meppel Netherlands, Meppel 12 4
The Beer Mongers USA, Oregon, Portland 10 7
Toronado USA, California, San Francisco 9 3
Woodies Netherlands, Zwolle 8 3
Stadsslijterij Groenmarkt Zutphen Netherlands, Zutphen 6 3
Stadsbrouwerij Eindhoven Netherlands, Eindhoven 6 4
Laurelwood Public House - PDX USA, Oregon, Portland 6 2
Bauerncafe Dieckmann Germany, North Rhine-Westphalia, Emsdetten 4 1
Magnolia Pub and Brewery USA, California, San Francisco 4 2
Monks Kettle USA, California, San Francisco 4 2
De Drie Dorstige Herten Netherlands, Utrecht 4 3
Cold Water Brewery & Grill USA, California, South Lake Tahoe 4 2
The Commons Brewery USA, Oregon, Portland 4 2
Hopwater Distribution USA, California, San Francisco 2 2
Rittmayer Keller am Kreuzberg Germany, Bavaria, Hallerndorf 2 1
Hazeburg Netherlands, Ermelo 2 1
APEX USA, Oregon, Portland 2 2
Purity Market USA, California, Fort Bragg 2 1
Der Pelikan Germany, Bavaria, Bamberg 2 1
Brauerei Dinkel Germany, Bavaria, Bad Staffelstein-Stublang 1 1
Klosterkeller Germany, Brandenburg, Potsdam 1 1
B�rskjelleren Norway, Bergen 1 1
Chetco Brewing Company USA, Oregon, Brookings 1 1
STart Craft BeEr Bar Hungary, Budapest 1 1
2 Likes

Mijn stats tellen niet meer heeft een Admin recentelijk bepaald

De punten voor de mayorship worden blijkbaar wel regelmatig geupdate, want het zijn wel allemaal plekken waar we de meest recente toevoegers zijn. De Dorstige Herten bijv ben ik zeker vaker geweest, maar niet meer in het recente verleden. Zelfde geldt voor cafe derat. En bij ticks kun je geen locatie toevoegen, want natuurlijk ook weer een grote ergernis is.

1 Like

Toch mooi dat dit stukje stats in ieder geval nog werkt. Leuk om die random plaatsen tegen te komen, Ik ben bijvoorbeeld maar 1x bij Beers & Barrels geweest.

Ik dacht dat de punten voor ingevoerde plaatsen voor een jaar gelden.

Flinke lijst!

Wel weer typisch dat hier de speciale karakters nog niet zijn geupdate. Hoe moeilijk is het… Enniewee, is laatst idd weer flink geupdate, de lijst was een stuk langer.

1 Like

Praxis, als in de bouwmarkt :wink:

Ja, check-ins blijven precies een jaar meetellen. Ik was ook mayor van allerlei brewpubs in Detroit en omgeving voor een jaar. Wel trots dat ik op slinkse wijze de mayorship van 3 Fonteinen weer van kermis heb afgepakt:

2 Likes

Ik krijg een internal server error…

1 Like

En zo ben je met 1 tick opeens officieel burgemeester van de thuiskroeg van de paters Trappisten van Orval… :grin:

5 Likes

Lekker bezig! Is er nog meer interessant om te bezoeken in die regio eigenlijk? Moet ik namelijk ook nog eens doen…ooit

Ik ben hier met de familie, dus niet zo heel veel tijd om alleen maar biergerelateerd bezig te zijn, maar heb al wel een aantal leuke bierwinkels bezocht. We zitten aan de zuidkant, richting Franse grens. Mi Orge Mi Houblon in Arlon is een echte aanrader. Niet heel groot maar wel heel leuke en onbekende bieren. A c’t’heure Dînant! in Dinant is ook leuk. Moeilijk te vinden lokale en regionale bieren en ook heel aantal internationale craftbieren. De eigenaar was er trots op dat hij een aantal bieren van Kees heeft staan, totdat ik 'm vertelde wat er in NL over de laatste BA bieren en groene appeltjes te doen is. :grin: Mernier Boissons in Bertrix heeft ook niet al te veel, maar ook wel weer een paar mooie er tussen. Heb daar een Alvinne gekocht die achteraf 5,5 jaar over datum bleek te zijn… In dit geval een gelukje, want was nog verrassend mooi, maar kijk dus uit als je daar ooit komt.
La Rulles brouwt leuke bieren en zit hier in de buurt, maar nog niet bezocht.

1 Like

O ja, en Brasserie Invictus schijnt een leuke brouwerij te zijn om te bezoeken. Ook niet geweest, maar wel de verrassende Invictus Stout van ze gedronken.
En Brasserie Minne brouwt een aantal best aardige bieren, waaronder een Old Ale en een aantal in hun Wood serie. Zijn wel lastiger te vinden, maar ik heb er aan aantal in bovenstaande winkels gevonden.

1 Like

Haha nou klinkt in ieder geval goed voor een familie vakantie :wink: er wordt binnen mijn familie een trouwerij geplanned ten noorden van die regio, is pas volgend jaar, maar leek me zonde om alleen daarvoor heen en weer te moeten rijden! :innocent:

1 Like

Zeker! Een van de weinige niet-zure Belgen die ik nog steeds erg waardeer.

1 Like