Statstiekje - ratings 2017 (KNMI previously known as JBI)

Ik zie dat skortila op het punt staat uit de top10 geknikkerd te worden. En mike_77 zit mij op de hielen. Toen vroeg ik me af: hoeveel ratings heeft iedereen dit jaar gehaald? Ik zie een paar figuren in de algemene top50 staan, maar ik zou wel een lijstje willen zien van NL users.

Check hier je totaal, onder aan de pagina: https://www.ratebeer.com/users/rateroftheyear/

De stand tot nu toe (ik update de list als er weer iemand zijn score post):
kermis - 2763
Benzai - 2177
Maakun - 2145
Sjogro - 1634
MarcoDL - 1077
bierkoning - 1025
ShivanDragon - 979
Borresteijn - 901
Potjebier - 965
Christos - 796
DutchDrebus - 616
caesar - 587 (+ ca 250 private ratings/ticks)
Skortila - 547
SimonBlok - 447
erickok - 442
SVD - 420
MonsterMagnet - 328
Countbeer - 318
Thanatosti - 266
Goozen - 250
Jerohen - 165
TheJVD - 79

1 Like

Nummer 2 op die lijst zou gaan minderen toch?

Ik zit nu op 1037 ratings. Met nog een maand te gaan zit ik straks enkele tientallen ratings boven het totaal van 1048 ratings in 2016.

1 Like

549 tot nu toe. Erg bescheiden dus, maar nog steeds prima. Dit jaar volgens mij weinig crap op en wel veel lekkere dingen.

Vorig jaar 2994 dus duidelijk geminderd :stuck_out_tongue:

1 Like

Nou nou, tot nu toe sta ik dus onderaan. Wie biedt er minder! minder! minder! :stuck_out_tongue:

1 Like

Onder andere: erickok (442), SVD (420), Countbeer (318), TheJVD (79), Coempa (0),

1 Like

Maar weet je ook hoeveel ticks Countie op Uncrappd heeft dan? :innocent:

Is dat relevant? :woman_shrugging:

Goed punt :thinking:

Fijn dat ik in dit lijstje voorkom, Cees :face_with_raised_eyebrow:

Enniewee, 901 tot dusver, en daarmee al mijn drukste jaar ooit, en dat terwijl Borefts niet is aangedaan dit jaar.

Kermis, vader - Gaat verdomd hard.
Benzai, vader. - Gaat minder hard dan voorheen, maar voor de gemiddelde sterveling nog steeds bijzonder hard.
Borresteijn, vader. - Haalt persoonlijk record dus gaat verdomd hard voor z’n persoonlijke doen.

Je staat in een mooi lijstje Rob.

1 Like

Ik update elke keer de lijst als iemand scores post. Dus nu sta je er pas in :sunglasses:

Je vergeet coempie

Ja joh, maar users die niet meer raten, die vervuilen die lijst maar :wink:

Never forget

1 Like

Treurige, maar eveneens zeer begrijpelijke constatering dat kinderen hebben leidt tot toename van drankgebruik. En dat terwijl ik eind september ook nog eens gestopt ben met doordeweeks (thuis) drinken. Ben wel weer naar RBESG geweest, dat ti©kt altijd lekker aan.
Ik kom overigens nog bij lange na niet in de buurt van Kermis en Benzai.
Eind februari/begin maart verwachten wij een 2e zoon aan het gezin toe te voegen, ik denk dat het dan wel weer even stokt.

979 so far, zal de 1K wel moeten kunnen halen denk ik zo…

Hmm… projected 463 ratings… hahaha ik heb nog ongeveer 60 backlog staan xD dus ik ga voor de 500 dit jaar, dus mijn record van vorig jaar ga ik helaas niet halen, tenzij ik de komende dagen vanaf vandaag tot en met 31 december 2 nieuwe bieren per dag ga drinken…

Dat klinkt nog te doen ook :thinking:

Een random mijlpaal, gefeliciteerd!

1 Like

Gefeliciteerd man! Wat is dat toch met ticken en vrouwen/vriendinnen die zwanger raken?