Statstiekje - ratings 2017 (KNMI previously known as JBI)

Gefeliciteerd inderdaad! Papa Sjogro staat trouwens ook op 1634 ratings, dus ik ben de enige keiharde drinker die z’n vrouw niet bezwangerd heeft. Ik denk zelf dat het gewoon komt omdat ik beter tegen drank kan en in een dronken bui nooit verkeerde beslissingen neem. :crazy_face:

Goed bezig, gefeliciteerd! Ook met je 2de zoon natuurlijk!

1. Die 1000 ga ik normaal gesproken nog wel halen.

898 so far. De 1000 zal ik dus niet halen, maar mijn vorige jaarrecord wordt wel met zo’n 300 ratings onder de tafel geveegd, met “dank” aan de The Hague RB crew.

Hee niet zo heh! En die 1000 kan je nog makkelijk halen hoor :wink:

tot nu 250

Eigelijk is het een totaal zaad-jaar dit. Gewoon geen enkele THT kunnen doen. Belachelijk.

1 Like

Idd, ik 3x nota bene.

1 Like

Even mijn eigen score geupdatet. Die zet me boven @dutchdrebus1 , maar die is volgens mij ook al weer dik gestegen. Ik vraag me af of ik hem nog in kan halen dit jaar.

Sta op 616. Afgelopen zondag last minute nog besloten te gaan ticken. Ik denk dat er misschien nog een stuk of 20 bij zullen komen.

Gezien de totalen zou het ipv JBI eigenlijk de “Kermis eN Maakun Index” moeten heten tegenwoordig :stuck_out_tongue:

De J staat voor joes, dus die kan in principe intact blijven.

Nog maar 35 te gaan! Dat kan makkelijk.

Nee want mevrouw Bier is weer thuis. :smile: Wat ook wel erg fijn is overigens.

Ja dat lijkt me ook wel! Maar wordt dat kerst op de bank?

Waarschijnlijk wel. Wat ook wel erg fijn is overigens.

1 Like

Tot nu toe zit ik op 447, mijn meest actieve jaar tot nu toe :smile:

Wat wie dan ook dan ook mag beweren: 1 per dag of hoger is gewoon netjes!

796 met een projected van 823.

Idd, buiten ratebeer vinden mensen het zelfs raar als je meer dan 365 bier per jaar drinkt.