Statstiekje - ratings 2017 (KNMI previously known as JBI)

thanatosti 266

Dit jaar niet op zomervakantie geweest naar België en/of Duitsland, dat zie je terug in het totaal.

328, maar heb dit jaar niet alles gerate (niet altijd zin in bij festivals of wanneer op stap). Ook homebrews doen natuurlijk niet mee. Gemiddeld zal ik iets boven de 1 per dag zitten.

Ik sta nu op 1025 of zo. Ik rate nog tot de kerst en dan ga ik een paar dagen wat keldervoorraden opmaken. Volgend jaar is er weer een jaar.

Het is behoorlijk stuivertje wisselen met Benzai onderin de top 50 voor mij :slight_smile:

2953 momenteel – voor het eerst meer dan Benzai.

Ja die mindert al jaren. Straks gaat ie achteruit ipv vooruit.

Volgens mij gaat die jongen al jaren achteruit.

We kunnen de balans op gaan maken gok ik zo. Ik ben op 587 geëindigd (+ ca 250 private ratings/ticks).

Mijn eindstand voor 2017 is 1077. Dus een KNMI/JBI van 2,95. Niet verkeerd.

2332 meen ik

340

471 voor mij

522 totaal, met 2200 als eind getal. Record van 2016 niet verbroken (helaas)

En na vannacht zal ik in de Top 10 van raters van 2018 staan… heb 65 backlog bieren van Copenhagen staan, dus ff invoeren mhuahah

Zal wel een dag duren voordat ik eruit gegooid word.

Jawel ik sta 9e momenteel :smiley:

hmm projected: 4758 bieren… hahahahahah nee dat ga ik nooit halen dit jaar, of volgendjaar, of over 2 jaar…

  1. Trips naar Kraków, Boedapest en de US (west coast) hebben bijgedragen aan een productief jaar.

2315, net onder benzai in de top 50. Sta dit jaar ook al weer in de top 50 zonder backlog in te voeren. Pffff, nu eerst even een paar dagen pauze.