Stavanger 19 - 21 September

Noen som har lyst på en liten øl i det tidspunktet?
Eller rate plasser…

Synd, jeg skulle gjerne blitt med på 2-3, men jeg er på Kreta :sunglasses: når du kommer hitover.

…du glemte en ‘s’ - du mente vel rasteplasser!? :thinking::stuck_out_tongue_closed_eyes:

ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss :mage:

1 Like

Ohhh, ølling midt i veka… Vel, bør vel få til eit treff! Fire nye plass-ticks på Bryne og fleire i Stavanger. Sandnes har du dei mest aktuelle frå før. Nilsas er utenlands, om eg ikkje husker feil.

Stemmer det Kjetil, da sitter jeg og koser meg i Gambia med det beste øllet som er å oppdrive der :frowning_face:

Det er jo et stykke fram i tid, men mye kan tyde på at jeg lar meg overtale til å ta en øl eller tre, en av dagene. Kan lufte spørsmålet også for Holmen1 og Holmen2.

Eneste er Kvadrat polet, som nå er på Kvadrat, ikke 2 min fra jernbanen som det var før i tia…

1 Like

Gunnar da, nå må du ikke betvile gangtempoet til unge lovende @cunningham Fordi vi andre dødelige bruker ca. 1 time på å gå fra toget og opp til kvadrat så er det ikke dermed sagt at ikke han greier det på 2 min.
Men skal bli morro å se når han rater det han allerede har ratet som kvadrat igjen.

1 Like

hmmmmm må jeg være en streng mothefucker og sperre kontoen til noen her
snøft
men ok jeg skal klare det på 3 min…og tydeligvis kan jeg bare kopiere den gamle ratingen inn…tar et min

trodde du leste på forumet @Bryne

2 Likes

Joda, er inne ca 10 ganger dagleg, men det glipper litt når tråden er 1 mnd gml

den var der for i mnd siden også - og du var jo inne 10 ganger den dagen…