Stengetid ⚠

hyggelig å se @Kjempetorsken her i forumet :smiling_face_with_three_hearts:

la faktisk inn min mening om plassen i Oslo på fæiskuuk tror jeg det var
fikk en million mail fra de om å fjerne innlegget mitt
nesten truende…
men står for mine meninger…ekkelt sted (jeg skrev pent og saklig hvorfor!)

1 Like

Dersom de skal true alle som slakter stedet ser jeg de får det litt travelt

NEWS!:fire:

Som flere av dere vet døde eier, brygger og grunder Anton i en ulykke før jul.
Å drifte et Mikrobryggeri tar mye tid, krever dedikasjon og gir ikke alltid lønn i kroner.
Vi: Turid, Tone og Marthe har tenkt mye på fremtiden til Smøla Mikrobryggeri. Vi har nå kun grossisthandel og henvendelser kan rettes til Marthe på mobil: 95414142 eller på e-post: tur-kva@online.no. Produksjonen settes foreløpig på pause og bryggeriutsalget er stengt.

Dette har eg saksa frå deira opne Facebook-side. Ser ikkje lovande ut…

Det var da uansett en utrolig trist årsak til en eventuell bryggerinedleggelse.

True North Brew Pub gir opp letingen etter nye lokaler, og legger bryggingen død.

Eit tap for Stavanger! Men, absolutt ingenting ledig i Stavanger på eit halvt år? Har lysten og økonomiske muskler til å satse vidare ikkje vore 100% ???

Veldig trist, Tom prøvde virkelig å få det til. Riktig synd at det gikk slik. Ser nok at der kan være besværlig å finne noe egnet sted i Stavanger med god beliggenhet og god kundemasse.

Generelt har der vært en betydelig overetablering i utelivsbransjen i Stavanger i flere år (gjelder ikke bare ølsteder). Steder nedlegges eller skifter konsept til stadighet. Når selv hederskronte gamle Dickens nå skifter eier og konsept, er det et signal om at ting ikke går på skinner lenger.

festlig at det stengte UKA før jeg kom dit…

Var ikkje lenge før eg var der heller :frowning:

Dakar :joy:
Man kan ikke alltid få det som man vil.
Jeg skulle vært offshore, men flighten ble kansellert pga tåke. Så istedenfor Munkholm ble det et besøk hos Cardinalen…:sunglasses:

Dere har ny mulighet på Brix Brygghus hvis dere skynder dere :innocent::sunglasses:

Cardinal sins…

https://www.ratebeer.com/p/siste-sang-bryggeri-oslo/68116/

Når bryggeriet står som retired er vel denne plassen og stengt? Neppe ein brewpub…

Jobbar visst med å få det opp og gå igjen, men enn så lenge skulle det vel ikkje vere aktivitet der.

Altså retired, enn så lenge. Bare får Cunningham å vekke til live på RB om det skulle bli drift igjen.

Smøla Mikrobryggeri gir opp, melder de på sin facebook-side. Jeg rakk aldri å få smakt noen av ølene av deres, om der da ikke er noe gjemt i stashet mitt.

Eg har prøvd to stk, har ingen på lager…

Lugar 34 i Tromsø er lagt ned.