Stengetid ⚠

@Bryne du er herved suspendert…
@visionthing…gni det inn…lukter suspendering her også…

Ta deg ein Mikkeller øl Henrik :joy:

1 Like

lukter suspendering på @Inbreak også…

Han rater jo for det meste dovatn, så det er vel kanskje på sin plass? :thinking::poop:

Mikkeller = dovatn

Inbreak rater helst UBRUKELEG dovatn. Øl som er brukeleg som dovatn, får berre nemninga Meh!, så vidt eg forstår.

Kva er det med denne hetsen av interkommunalt dovatn??? Det held same kvalitet som vatnet i springen, så lenge du ikkje har tømt laksen eller lagt ein kabel i vannspeilet før inntak av vatnet…

Sandnes kjøkken bryggeri kan settes som retired.
De to siste fatene er der ennå noen dråper igjen på hos Kinokino for de som løper fort, hint… @gunnar , @Bryne
Pink ale og sandnespils dobbel.
Nye øl for dere begge to. Ikke engang på uncrapd.

Legger dei inn årene for godt?

Anders Netland, kulturhussjef og brygger, flytter over Boknafjorden, siste arbeidsdag i morgen.
Bryggeriet vil ikke bli dypt savnet av meg…

Berre pass deg så vi ikkje heng deg opp etter øyrene :smiley:

Gjesp !

Fatt mot kjære ølturister og andre entusiaster! KinoKino har nok øl ut sommeren. Ein siste luring kjem på fat på seinsommaren: Sandnes Kjøkkenbryggeri Gårdsøl. Men, så er det slutt.

Er på Sandnes og svetter i skrivende stund.

Har heldigvis fått i meg noen slike edle dråper
tenk om en døde og ikke hadde fått i seg slikt snadder…

Der finnes vel ølservering på de to H… stedene som de omtaler så fint og stygt vel?

Enda et ølutsalg som stenger dørene for godt: Gulating Ølutsalg Sandvika

Tvilar ikkje. Som reine Gulating butikkar trur eg mange gjekk greit. Som franchise butikkar er det nok værre, med utgiftene det gir.

Valset Gaardsbryggeri legger ned. Dette er bekrefta pr mail. Planen min var å kjøre innom i sommer. Hulk, sutre…

Valdres Gardsbryggeri er er konkurs, rapporteres det. Synd. Var et av de første gardsbryggeriene i Norge.