Stengetid ⚠

Ikkje uventa. Det var slappe greier i forhold til entusiasmen og utvalget på Gulating Lillehammer. Uansett trist for lokale tickere som nå får lengre vei til nye norske øl…

Som vanlig, fortsatt ein del som ikkje er rydda opp i her, som med ein del andre trådar. Kvifor gidd vi dette tullet? Det er meir fornuftig å gå ut i skogen og stange hovudet i ei stor sitkagran enn å prøve å få noke fiksa her inne…

1 Like

Bunker 18 Nanobryggeri har beslutta å legge ned. Bryggeutstyret ligg ute for salg.

sånn kan det gå…

Skavli Brygghus stenger dørene

Bryggeridøden nærmer seg epidemi…
For Skavli sin del har kanskje litt av problemet vore stiv pris på flaskeøla? Sjølv i Nordland og sør-Troms kosta ei 50 cl flaske med Skavli 85kr. Skandaløst dyrt! Dårleg prisavtale med butikkkjeden?

Og for vekslende kvalitet. Har bare smakt 8 av ølene fra Skavli, men flertallet av dem ville jeg ikke kjøpt på ny. Sånt blir det dårlig business av, selv om bryggersken er kjent for å være veldig hyggelig.

@cunningham, pass på at både bryggeri og plass blir gjort om til «Retired» Mange bryggerier har og brewpub eller flaskesalg.

prøver sjefen

Gulating Pub i Stavanger legger inn årene.

                                             ` **Folket har bestemt !**`

Trist – men helt overraskende kom det vel ikke?

Ikke spesiellt overraskende nei.
Har vel aldri opplevd at det har vært fullt hus der, og det sier ikke lite, lokalet er ikke optimalt for pubdrift, med sitteplass for kun ca 20 stk, høye stoler var vel heller ikke ett pluss.
Dårlig utvalg hadde de også, hadde forventet mer Norske småbryggerier. Nå klarte ikke denne puben å skape seg en egen identitet. De unge i alder og sinn foretrekker Bøker & Børst, Cirkus og På Kornet , der er det noe for alle…

Hmm, nesten ingenting igjen til ein snarlig Stavanger visitt om 2 veker jo

Stavanger suger @Inbreak

1 Like

Så, så. Det er fortsatt øl å få i oljebyen.

Skeptisk @bryne

Det var fortsatt 2-3 øl på Cardinal da jeg var innom i går.

hmmm jeg er jo ikke der før til uka
men den hastigheten alt raseres i Stavanger nå for tiden så er det nok ikke moe mer der når jeg kommer

True North har også gitt seg.

Bare midlertidig…