Stengetid ⚠

De blir ikke savnet, skal bli godt å kunne gå inn i matbutikken og ikke lenger se disse flaskene i hyllene lenger.

1 Like

Tror Hell’s kitchen kan settes passiv:


Facebook

Sattan!!! Rølpekonsept til Stavanger og :face_with_symbols_over_mouth:
Har @Beer5000, @yngwie og @gunnfryd noko positivt å seie om søsterpuben i Kristiansand???

Har faktisk ikke besøkt stedet mer enn å kikke innom vinduene på vei forbi, men stedet har så definitivt ingen ølprofil dersom det man legger i øl er å kunne tilby et variert utvalg innenfor ølets rikholdige verden av smaker. Nå er det ikke ølet som er poenget her heller bortsatt fra et visst seidel image, men ut i fra det man har hørt fra andre kjører de en nesten litt krampaktig “her skal vi ha det gøy, opp på bordet så blir det så morsomt så” stil. Elendig 80 talls hitmusikk og stupfulle vorspillere som knapt rekker gjennom køen innen kveldens siste øl før de stenger. Vi var så “heldige” å få to mer eller mindre identiske/konkurerende steder med afterski profil samtidig her i Kristiansand så mye av grunnlaget for en potensiell suksess blant en litt snevrere del av byens befolkning ble vel egentlig kannibalisert. Ikke lenge før de stenger begge to tipper jeg.

Skal jeg gi de som driver dette i Savanger et tips for suksess mot målgruppen så tror jeg de bør sørge for Lervig pils, Lucky Jack og en eller annen vilkårlig NEIPA fra samme bryggeri på fat og Tore Tang for full guffe på anlegget så skal det nok gå greit.

1 Like

Har vært innom samme sted i Oslo
Det holdt med en gang!

Men denne posten hører vel ikke inn under stengetid @bryne

Kanskje det fortjenar stenging før det har åpna :stuck_out_tongue:

2 Likes

Avdelinga i Bergen ventar på deg Kjetil :joy:

På en måte, trist at Hall Toll stenger. God sushi i kombo med et godt utvalg av surøl var litt unikt selv i Stavanger sammenheng.

:pensive::disappointed: Det er ufattelig trist for oss å meddele at vi ikke har fått fornyet leiekontrakt ut januar 2019, og baren vår :heart: må dessverre legges ned, for nå. (Bygget skal totalrenoveres)
Vi satser på en siste fest 26 januar.
Vi vil takke alle som har vært innom den korte tiden vi fikk være i drift, vi har hatt det utrolig fint. Vi håper på å se mange fjes den siste tiden vi har sammen.
:rotating_light:Vi er på jakt etter et nytt lokale og nye investorer for å kunne videreføre verdens beste Cervisiam-bar - ta kontakt dersom noen skulle sitte på interessante tips til ellen@oculusbar.no :slight_smile:

Joda Henrik, om ein mnd kan Hall Toll settes som retired.

Dette var då trist! Og, før eg fekk besøkt plassen🥺

Synd godt utradisjonelt utvalg om enn noe stivt.

Definitivt, var på utsiden for ikke så lenge siden den dagen Henry & Sally åpnet, men måtte prioritere tiden litt.

gabba gabba hey
jeg leste ikke alt

Det derre Heidi greiene orker jeg ikke lese noe om
Tragisk plass

Du kan få kortversjonen Henrik: Heidis bier bar er for øl det charter Svein er for backpacking :slight_smile:

Kan også forkortes til SixPacking.

1 Like

Oculus åpnar nok igjen ein annen plass etter kvart, forhåpentligvis

https://www.ratebeer.com/p/haugesund-olutsalg-former-gulating-olutsalg-haugesund-haugesund/65458/

Haugesund Ølutsalg stengte dørene rundt nyttår. Står dessverre så på Feisbukk…

Gulating Lambertseter lukket døren for godt forrige uke.

Det er ikkje den første Gulating som stenger dørene. Er Gulating kjeden liv laga?? Butikken i Stavanger gjekk med solid minus i 2017. Neppe særlig betre i 2018. Trist om den og andre filialer og må stenge.