Synny 1000

1000 ratings :tada::grin: wuhu! Hurra for meg :grin: 15.November 2022 ratet jeg min første øl, idag tok jeg rating nr 1000! :sunglasses:

Må få rette en spesiell takk til @lmojoh, @Finn, @Rune og @djoeye får å ha tatt i mot meg, akseptert meg inn i gruppa, delt øl med meg, og gitt meg mye ny kunnskap om øl og bryggings prosesser.

Jeg skal innrømme at det er litt surt at ratebeer legger ned før jeg klarer å komme meg opp på topp 50 i Norge. Men jeg gir meg ikke her. Fellesskapet pg gleden over godt brygget øl gir jeg ikke fra meg så lett.

Gleder meg til de neste tusen :grin:

7 Likes

Gratulerer så mye! Håper du fortsetter på brewver, beeradvocate, beerpal og/eller untappd.

1 Like

Til lykke med en store milepæl og status som nr.1 kvinnelig rater i Norge. Meget godt valg av jubeløl!. Uansett hva som måtte skje med RB, så fortsetter vi sammenkomstene med ølsmakinger. Alltid en hyggelig fornøyelse. :champagne:

Gratulerer så mye, enig med deg at det er trist at det legges ned.

Støtter Sigmund som sier “Håper du fortsetter på brewver, beeradvocate, beerpal og/eller untappd.”. Siste er desverre blottet for statistikker, stedratinger m.m. men grei for hva som er tilgjentelgi på den enkelte pub som har listene sine der.

Håper å få annledning til å dele ei øl eller tre engang med dere alle i Tromsø.

1 Like