Tevreden Benzai, grumpy Caesar

Eindelijk werkt de functie weer om de rating van een willekeurige user snel op te zoeken! Eindelijk!

Voor hen die nog niet weten wat ik bedoel: stel ik wil de volledige rating van Caesar zien van bier X. Voorheen kon ik het bier zoeken in zijn lijst en erop klikken en voila: bovenaan de lijst stond zijn rating. De minions hadden dit ook al kapot gemaakt en omdat de my friends tab ook al niet meer werkte kon je dus alleen iemands rating terugvinden door de hele ellenlange lijst met ratings te doorzoeken. Voor een bier met 8 ratings geen probleem maar bij 60 werd je er al volkomen gestoord van. Maar goed, eindelijk is het weer in werking.

Gramupy Caesar is echter niet tevreden. “Het ziet er niet uit.” “Het is een apart blokje.” “Het werkte vroeger beter.”

Onzin zegt Benzai: layout kan me m’n reet roesten. Het doet wat het moet doen: ik wil jouw rating zien als ik via jou zoek en dat doet het. Dus het werkt prima.

Derhalve hooggeeerd publiek: wat vinden jullie?

Ik vind dat er een poll bij moet. Kortom, zijn jullie het met de immer positieve Benzai eens, of heeft caesar het als zo vaak bij het rechte eind?

  • Benzai natuurlijk, die man heeft er kijk op!
  • Wie anders dan caesar, die heeft altijd gelijk!

0 voters

Ik vond ook dat er een poll bij moest, maar ik snap natuurlijk weer niet hoe dat moet…

Een betere poll voor waar het hier nu werkelijk over gaat:

    1. Rating opzoeken via user account werkt weer, dus prima
    1. Hoe het eruit ziet interesseert me geen reet, als het maar werkt
    1. Vroeger was alles beter, ook dit
    1. Het is onterecht dat Caesar een 4-digit user is ipv een 3-digit die hard

0 voters

Kut polls. Ik geef het op. Wilde een poll met meerdere antwoorden mogelijk maar digibeet Benzai krijgt het natuurlijk weer niet voor mekaar. Bah. Cees had gelijk, vroeger was alles beter! :stuck_out_tongue:

Er zijn nu meerdere antwoorden mogelijk toch? Ik vind het heel knap van je :stuck_out_tongue:

Haha thnx! Beter dit…

Vroeger was alles beter (oh de tijd toen alle aparte punten boven de rating stonden!) maar de feature is terug, en dat telt nu. Bespaart ons een hoop frustraties.

1 Like

Graag laat ik m’n zoute straal hier ook even overheengaan: ik vind dat search binnen een user’s ratings een gratis optie en niet een premium feature moet zijn. En vroeger was vooral alles beter omdat we jonger waren voor de rest is er aardig wat vooruit gegaan in de wereld. Cheers!

Voor de zekerheid: je weet dat dat wat anders is dan waar ik op doel hè?

Nou èn, je hebt een boel ergernis getriggered

:joy:

Bij mij werkt het zoeken in andermans ratings en ik heb geen premium meer.

Het grootste nieuws voor mij is dat Caesar weer kan en wil inloggen.

Verder heb ik ff moeite om te bekijken wat er hier bedoeld wordt. Kan iemand ff een screenie posten?

Dat kon gelukkig na een dag weer. Maar ik heb me wel scheel geergerd aan dat zoiets kan gebeuren, ook al verbaast het me helemaal niets.

Je zit me te fucken of niet? Maar goed, toch maar dan voor de zekerheid:

als ik jouw rating -dus niet alleen score maar juist deelscores en tekst- wil zien van bijvoorbeeld Orval dan waren er diverse manieren om jouw volledige rating in te zien:

  1. My friends tab
  2. Rated by
  3. Naar jouw account, Orval zoeken op jouw account, aanklikken et voila: jouw rating bovenaan
  4. Alles doorzoeken en eeuwig scrollen

Dankzij de minions, die optie 1-2-3 kapot hadden gemaakt, bleef alleen optie 4 nog over. Bij een bier als Orval, met 4414 ratings, is dat dus echt een eeuwig durend werkje. Het goede nieuws is dus dat optie nu weer werkt. Jippie! En dat ziet er dus zo uit nu:

Wel irritant dat ik nog steeds op dat kutpijltje moet klikken voor je deelscores, maar ach, daar kan ik nog wel mee leven.

Ja oké, ik zat je niet te fucken maar ik was opzoek naar een lelijk, uit de toon vallend blokje. Dat kon ik even niet vinden. Wat je hebt geprintscreend zag ik natuurlijk wel.
Ik vind dit geen lelijke oplossing. Gewoon prima.

Hmmm Orval, ik ben gek op deze Bier

Deze vout is blijkbaar het moeilijkst te fixen van allemaal

1 Like