The Vault

Kan noen som har vært på The Vault i Stavanger prøve å legge inn en rating
Forstod at det har vært problemer med den
Jeg bare la inn en test, og det funket bra

5 min spasertur fra høna bare så kan du rate selv :slight_smile:

jaggu…var innom Høna nettopp…fant det ikke på vei ut

Gunnar har rated øl fra The Vault. Men, plassen heiter egentlig “Ostehuset Domkirkeplassen” I kjelleren, faktisk inni tidlegare Norges bank sitt hvelv, er det brygginga føregår. Derav namnet The Vault. Altså,The Vault er bryggeriet men plassen du besøker er Ostehuset. Plassen blir då Taproom og ikkje mikrobryggeri??

Kan forresten bli ein tur inn i løpet av helga, who knows? Plassrating kjem etterkvart, slit med finsk backlog og mykje anna å gjere :cold_sweat:

Problemet løste Marko for meg for lenge siden. Jeg klona bryggeriet til nytt sted, da skar det seg.

a-ha
slurv altså he he
godt Marko fikser

Er stedet, altså Ostehuset verdt et besøk? Har et par timer å slå i hjel i Stavanger i forbindelse med en jobbtur og stikker gjerne innom et sted som har et greit utvalg og muligheter for en liten matbit. Ikke mye tid og kan heller ikke drikke så mye. Alltid greit med et par tick, men har mer eller mindre sluttet å utsette levra mi for kjedelige øl, så hvor aktuelt er Ostehuset?

Burger & Beers kan også være et alternativ og har også hørt at Vinkontoret er OK.

For ordens skyld: Lervig er ingen prioritet lenger

Klart verdt et besøk,nesten som et stort Kinderegg denne plassen.

  1. Vernet arkitektonisk perle, med utsikt over domkirkeplassen.
  2. Åstedet for NOKAS ranet.
  3. Godt øl brygget i hvelvet i underetasjen.
  4. Godt og variert matutvalg, kategori moderne og trendy.

Mange takk, da blir det Ostehuset :-):grinning:

er så fornøyd med tidspunktet jeg var i Stavanger i fjor…

Det beste er uanmeldte besøk, så slipper jeg all organisering med nedleggelser/ferielukking/younameit neste gang :innocent:

1 Like

den er grei!
:cold_face:

hyggelig sted

3 Likes