RateBeer Forums

Treffpunkt 2021 🥰

https://invitationalbeerfest.hoopla.no/sales/258621302?utm_source=hoopla.no&utm_medium=search

Eg stiller opp på fredag, Gunnar og om eg husker rett. Får håpe at viruset ikkje setter ein stopper for dette!

Minner og om at både DGB Import og ølfestivalen har eigne facebooksider.

Da har jeg også booket bilett til Fredag.

2 Likes

Leveren min og kona mi kan takle at eg kjem heim ein kveld i slett tilstand. Trenger ikkje to kvelder på rad!

Du prøver vel å si at hun ikke vil ha deg edru 2 kvelder på rad vil jeg anta.

1 Like

Da har jeg lagt til eventet:

Det var da som bare det da. Jeg hadde forventet at micro admin allerede hadde lagt in eventen da han annonserte denne.

Strengt ulovlig
Tror jeg må slette dette
Kan ikke oppfordre til sivil ulydighet ala Dånald T(ufs)

Make RateBeer great again!

Det måtte komme. Festivalen er utsett, men heldigvis ikkje avlyst!

The 2021 Invitational Beer fest by DGB

4 t ·

Etter å ha hørt statsministerens tale i dag har vi besluttet å flytte festivalen.

Vi regner med at dette ikke kommer som noe sjokk for folk, men beklagelig er det uansett.

Festivalen ble planlagt i tråd med myndighetenes føringer som sa “planlegg som normalt”. Vi har fulgt nøye med på alle pressekonferanser, og hadde et håp om at ting skulle se litt lysere ut utover våren, men velger likevel å flytte den nå, slik at vi unngår at bryggerier og gjester må avbestille flyreiser og hotellovernattinger osv.

Vi ønsker å lage en “god gammaldags” ølfestival - ikke en festival der man blir låst til et bord, og må bestille med telefonen, og derfor ser vi oss nødt til å utsette.

Ny dato blir 11. og 12. juni.
De som allerede har sikra seg billett trenger ikke foreta seg noe - billettene blir automatisk flytta til de nye datoene.

Årstallet er vel fortsatt 2021 eller?

Tøysegutten :grin:

Burde ikke jeg som har lagt inn dette eventet, få lov til å redigere dette slik at datoen blir riktig?
@Cunningham @Bryne ?

1 Like

Spør Joet…

Add To RateBeer

Add A Beer
Add A Brewer
Add A Place
Add An Event

Manage Your Account

Add Premium
Edit Profile

RateBeer Newsletter

Subscribe to our newsletter, RateBeer Weekly, a must for understanding new people, places and beers in worldwide craft culture.

Stay Connected

2000- 2017 © RateBeer, LLC. All Rights Reserved. Privacy Policy | Terms of Service