Treffpunkt 2021 đŸ„°

https://invitationalbeerfest.hoopla.no/sales/258621302?utm_source=hoopla.no&utm_medium=search

Eg stiller opp pÄ fredag, Gunnar og om eg husker rett. FÄr hÄpe at viruset ikkje setter ein stopper for dette!

Minner og om at bÄde DGB Import og Þlfestivalen har eigne facebooksider.

Da har jeg ogsÄ booket bilett til Fredag.

2 Likes

Leveren min og kona mi kan takle at eg kjem heim ein kveld i slett tilstand. Trenger ikkje to kvelder pÄ rad!

Du prÞver vel Ä si at hun ikke vil ha deg edru 2 kvelder pÄ rad vil jeg anta.

1 Like

Da har jeg lagt til eventet:

Det var da som bare det da. Jeg hadde forventet at micro admin allerede hadde lagt in eventen da han annonserte denne.

Strengt ulovlig
Tror jeg mÄ slette dette
Kan ikke oppfordre til sivil ulydighet ala DÄnald T(ufs)

Make RateBeer great again!

Det mÄtte komme. Festivalen er utsett, men heldigvis ikkje avlyst!

The 2021 Invitational Beer fest by DGB

4 t ·

Etter Ă„ ha hĂžrt statsministerens tale i dag har vi besluttet Ă„ flytte festivalen.

Vi regner med at dette ikke kommer som noe sjokk for folk, men beklagelig er det uansett.

Festivalen ble planlagt i trĂ„d med myndighetenes fĂžringer som sa “planlegg som normalt”. Vi har fulgt nĂžye med pĂ„ alle pressekonferanser, og hadde et hĂ„p om at ting skulle se litt lysere ut utover vĂ„ren, men velger likevel Ă„ flytte den nĂ„, slik at vi unngĂ„r at bryggerier og gjester mĂ„ avbestille flyreiser og hotellovernattinger osv.

Vi Ăžnsker Ă„ lage en “god gammaldags” Ăžlfestival - ikke en festival der man blir lĂ„st til et bord, og mĂ„ bestille med telefonen, og derfor ser vi oss nĂždt til Ă„ utsette.

Ny dato blir 11. og 12. juni.
De som allerede har sikra seg billett trenger ikke foreta seg noe - billettene blir automatisk flytta til de nye datoene.

Årstallet er vel fortsatt 2021 eller?

TĂžysegutten :grin:

Burde ikke jeg som har lagt inn dette eventet, fÄ lov til Ä redigere dette slik at datoen blir riktig?
@cunningham @Bryne ?

1 Like

Spþr Joet

Synes du burde det @gunnar

du fÄr ta det opp med han amerikaneren

Men skal noe endres sÄ si ifra - om ikke vÄpenbror @Bryne alt har svingt med sverdet

Ser ut som sverdet har svingt allerede.
NÄr jeg la inn eventet, sÄ la jeg inn at det varte 2 dager, men det kommer fortsatt opp som 1 dags

De har ikke lÊrt Ä telle til 2 pÄ skolen til @bryne ennÄ.
Litt vanskelig det der med mer enn en finger opp vet du.

Jadda, det ser ut som om miniadmin kan friste med reisereportasje frÄ obskure Þl og sider besÞk i sommer og :sunglasses: Turen nordover blir med familien i bilen og dermed litt begrensa muligheter for stopp pÄ vegen og ustadig Þlkonsum i byane vi overnatter i. Planen opp er som fÞlger: Drammen 5/7 - RÞros 6/7 (@bergstaden?), Trondheim 7/7, Mo i Rana 8/7. SÄ blir det basecamp Lofoten med husmaling, hagearbeid, fjellturar og konsum av medbrakt drikke. Returen sÞrover er ein rein solo-roadtrip. FÞrste overnatting er 3 Kalver pÄ DÞnna utanfor SandnessjÞen. Gardsbryggeri med null ratinger pÄ UT :smiling_imp: Vegen vidare er under planlegging i skrivande stund.

1 Like

Hyggelig med litt besÞk her pÄ RÞros.
Har en god del snadder pÄ lur her som kan deles med gjester.
Er pÄ jobb pÄ dagen, men kvelden den 6 kan bli hyggelig den.

SpĂžrs om eg fĂ„r tid og lov til noko anna enn eit treff ved eit «vannhull» i KjerkgatađŸ€”

FÄr lov??
Gammal er du é

1 Like